Movember - globalno gibanje, ki se je razvilo iz šale!

Vsako leto je gibanje Movember odgovorno za noro rast brk na obrazih tisočih moških po celem svetu. Cilj Movembra je dvigniti ozaveščenost o zdravju moških, bolj podrobno, spodbujanje raziskav proti raku na prostati.

Movember - globalno gibanje, ki se je razvilo iz šale! (foto: shutterstock) shutterstock
3. 11. 2013

Vse izhaja iz Avstralije, kjer se je skupina Avstralcev, pri večernem pitju piva odločila, da si bodo cel november pustili brke! Izziv, ki so si ga zastavili je bil zdržati cel mesec brez britja brk in proslaviti vztrajnost na koncu meseca.

Ker so bili odzivi na projekt zelo pozitivni in ker so vzbudili zanimanje veliko ljudi, so se naslednje leto odločili, da bodo svoje dejanje puščanja brk osmislili in povezali gesto z ozaveščanjem o nevarnostih in podporo raziskavam proti raku na prostati. Tako se je iz heca razvilo pravo globalno gibanje, ki ima v tem trenutku že preko 2 milijona pripadnikov.

Ideja puščanja brk v mesecu novembru je v dobrodelnosti, saj se preko različnih dobrodelnih dogodkov zbira denar, ki nato odpotuje v fonde za raziskave raka na prostati.

Brkata simbolika višjega pomena!

Beseda Movember izhaja iz besede MO (moustache), ki v Avstralskem slengu pomeni brki in seveda besede november -  meseca v katerem akcijo izvajamo.

Vse se začne s 1. movembrom, ko se fantje na sveže obrijejo. Preostanek meseca si ti nesebični in dobrosrčni moški (pogovorno znani tudi kot 'Mo Bros') negujejo in dresirajo svoje veličastne brke. S podporo dobrih žena ('Mo sistas') moški vsako leto iščejo sponzorje za svoja prepričanja, prirejajo raznorazne dogodke in se trudijo širiti besedo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri