Film Dekle na vlaku bo za vedno spremenil tvoj pogled na življenje drugih

Na filmska platna 6. oktobra prihaja skrivnostna zgodba o razočarani Rachel, ki se je po odkritju moževe nezvestobe in ločitvi predala alkoholu.

3. 10. 2016

Misteriozni triler Dekle na vlaku je režiral Tate Taylor, ki je tudi režiser z oskarjem nagrajene drame Služkinje.

Oglej si video napovednik:

Presunljiva in napeta zgodba

Rachel Watson, ki si skuša opomoči po nedavni ločitvi in nekako zapolniti svoje prazne dni, se vsak delovnik z vlakom prevaža z Manhattna in nazaj, molče zreč skozi okno. Sleherno jutro in sleherni večer obuja spomine na dom – mimo katerega pelje njen vlak – v katerem je nekoč živela s svojim zdaj nekdanjim možem, ki tam zdaj živi z novo soprogo Anno  in njunim otročičkom.

Da se zamoti in pozabi, kako ima njeno življenje čedalje manj pomena, se Rachel osredotoči na prebivalce še ene hiše na poti, na ulici Beckett št. 15, nekaj hiš naprej od njenega nekdanjega doma. Na tem naslovu na videz popolni zakonski par, prelepa Megan in postavi Scotta, živita svoje predmestno življenje.

Nekega dne je na poti v mesto Rachel priča dogodku na dvorišču opazovanega zakonskega para, ki jo pretrese do kosti. Kmalu zatem Megan izgine in je domnevno mrtva. Rachel policiji pove, kaj je videla – oziroma kaj misli, da je videla. Toda ali sploh lahko verjame tistemu, kar misli, da je videla, ali pa je v zločin preveč vpletena tudi sama? Ko voajerka prestopi nevarno mejo med zaskrbljenostjo in obsedenostjo, bo bodisi našla morilca… ali pa odkrila, da ima na rokah nedolžno kri.

Verjeli so v uspeh še pred izidom romana

Erin Cressida Wilson je scenarij spisala na podlagi istoimenskega romana Paule Hawkins; za slednjo, nekdaj novinarko, je bil Dekle na vlaku po nekaj knjigah, ki jih je spisala kot najeto pero, prvi roman, pod katerega se je podpisala. Po izidu je postal eden najhitreje prodajanih romanov v zgodovini; po svetu so prodali prek 15 milijonov izvodov. Že prvi teden se je zavihtel na vrh seznam najbolje prodajanih knjig The New York Timesa.

Producent Mark Platt si je filmske pravice zagotovil še pred izidom romana, saj je s kolegom Jaredom LeBoffom (s katerim sta film tudi producirala), v roke dobil že rokopis. Ta ju je povsem prevzel. Tako kot za milijone preostalih bralcev je knjiga več kot zgolj reševanje mestoma mučne in s spolnostjo nabite uganke: »Ni le polna vznemirjenj, ampak tudi izpopolnjujoče potovanje,« pravi. »V širšem smislu gre za lik, ki se na koncu spravi k sebi in se izvleče iz obupa.«

 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri