Kaj vse je narobe s sporočili oglaševalcev in zakaj gre temu narediti konec!

12. 7. 2014

Tako zelo smo vajeni olepšanih slik 'idealne' ženske, da v oglasih niti ne pričakujemo več slik ljudi, ki so takšni, kakršna je večina med nami. Žal pa to tudi pomeni, da smo vsakič znova nehote razočarani, ko v svojem ogledalu namesto čudovite deklice popolnih mer in brezhibno gladke polti ugledamo 'le' obraz slehernice. Se še komu zdi, da tukaj nekaj res ni v redu?

Da gre za svojevrstno norost, ki nam je vsem po vrsti zlezla pod kožo, opozarja nadvse udarna kampanja Stop The Beauty Madness! S serijo fotografij, ki nam želijo dati misliti, odpirajo javno debato o rasizmu, sramotenj na račun telesnega tipa, debelosti, motenj hranjenja, spolnosti, predsodkov do starejših in številne druge družbeno pereče teme.

Skupaj z nami podpri in spremljaj to čudovito kampanjo:

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja