MODA: Spoznaj ČISTO HUDO slovensko blagovno znamko (ki jo boš oboževala!)

3. 6. 2020
MODA: Spoznaj ČISTO HUDO slovensko blagovno znamko (ki jo boš oboževala!) (foto: Promocijsko gradivo Goodwill)
Promocijsko gradivo Goodwill

Surove, preproste skice rok so bile le del projekta na fakulteti, kar hitro pa so se znašle na marsikateri majici ali puloverju. Med prsti balgovne znamke Goodwill se skriva sporočilce »spoznaj samega sebe«. Na kosu ne spreglej niti unikatnega našitka.

Goodwill zgodba je zgodba treh kreativcev. Špela Dobrovoljc (22), njen brat Žiga (21) in njen zaročenec Lan Hostnik (23) so se na resno pot podali aprila lani.

Špeli in Žigu je bila poleg smisla za oblikovanje oblačil po mamini strani v zibelko položena tudi dobra volja (zahvaljujoč priimku, seveda!), zato izbor imena za blagovno znamko ni bil problem.

Ime Goodwill je dobesedni prevod njunega priimka. Kot ekipa se odlično dopolnjujejo, vendar fanta Špelo vseeno označita za šefico, ki vodi posel. Svoje moči združujejo pri idejnih zasnovah in fotografijah. Žiga riše skice, Špela oblikuje modne kose, šiva ter vodi družbena omrežja, Lan pa skrbi za spletno stran in vse preostale stvari, ki so povezane s poslovanjem.

Zagotovo že komaj čakaš na poletje, toplo vreme, dolge dni in počitnice ter na čas, ko boš ponovno iz kotne omare potegnila že skoraj pozabljene majčke in kratka krila.

Goodwill je prav za takšne dni pripravil novo poletno kolekcijo, ki jo je očem razkril v začetku junija. Prevzela jih je želja po ustvarjanju pisanih in minimalističnih kosov. Ko boš primerjala novo in staro kolekcijo, boš zagotovo zasledila, da so novost kolekcije dolgi in kratki kompleti v pisanih barvah. Prvič so v svojo ponudbo dodali izdelke, ki so iz 100 % lanu, ki je občutljivo lahkotnejši in primeren za vroče dni, ki nas čakajo.

Verjamem, da te ob teh fotografijah že srbijo prsti, zato ne pozabi skočiti na njihovo spletno stran www.goodwill.si in si oglej še preostale modne kose.

Vsak Goodwill kos je edinstven. Za natis poslikave, ki je narisana na roke, uporabljajo sitotisk, ki je ena najbolj obstojnih tehnik tiskanja oblačil. V novi kolekciji so uvedli tudi vezenino.

Adut pri njihovih izdelkih je zagotovo kakovosten material, ki ga kot odgovorni zastopniki slovenskih proizvodov nabavljajo od Gorenjske predilnice. V večini gre za 100 % bombaž, včasih z majhnimi odstotki drugih primeri, kot sta viskoza ali elastan. Goodwill prisegajo na kakovostno blago, ki daje udobnost in zagotavlja trajnost posameznega kosa.

Kos po njihovem izboru je SRF majica, katero Špela nosi na zgornji fotografiji: »Pooseblja znamko. Kroj je 'oversized' in uniseks, narejena je iz 100-odstotnega bombaža. Lahko jo oblečeš na trening ali zmenek. V blago izvezen surferski pozdrav namiguje na našo ljubezen do deskanja na vodi.« SRF majico najdeš v več različnih barvah.

Špela, ki je že v otroštvu svojemu bratu kradla oblačila, je želela, da so oblačila primerna za oba spola. Zato izdelujejo le uniseks kose, obožujejo (pre)velike kroje, ki omogočajo, da si jih lahko punca ali fant ali brat in sestra med seboj izposojata.

Ker vsi v ustvarjanju blagovne znamke zelo uživajo, tudi za promocijo skrbijo sami. Špela in Lan se odlično znajdeta v izmenjavanju vlog modela in fotografa. Pozitivna vibracija se seveda čuti na njihovih fotografijah, ki vzbudijo v človeku željo, da bi si moral privoščiti vsaj enega od njihovih modnih kosov.

Njihova zgodba se odvija spontano. Čeprav so šele na začetku svoje poti, ustvarjajo s polnim zagonom. Žene jih neprecenljiv občutek, da si ljudje želijo nositi njihovo kreacijo.

Zavedajo se, da je danes zelo pomembna posameznikova odgovornost do sebe in okolja. Spodbujajo ljudi, naj podpirajo lokalno slovensko. Pri tem ne mislijo samo na oblačila. S spodbujanjem za lokalno vidijo pot do boljše skupnosti in do zavedanja, da v svetu nismo sami.

Novo na Metroplay: Kristijan Crnica - Kikifly o glasbenem ustvarjanju, izzivih in prav posebni tetovaži