Marketing magazin predstavlja novo generacijo predavanj v okviru Akademije UDO/SMM. Prijavljeni prejmejo celostno, teoretično, predvsem pa praktično znanje o upravljanju družbenih omrežij za podjetja. V novi »sezoni« so vsebine še bolj prilagojene značilnostim slovenskega trga, program pa je temu primerno posodobljen.
Na eni strani digitalnim medijem in družbenim omrežjem – tudi zaradi pandemije – namenjamo vedno več prostega časa, po drugi strani pa želijo biti tudi podjetja in blagovne znamke tam, kjer so njihovi potrošniki. Vlagati v oglaševanje je nekaj, zgraditi skupnost na družbenih omrežjih pa nekaj popolnoma drugega. Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja ne le za enega od najbolj iskanih poklicev, temveč postaja celo eden od pomembnejših v marketingu. Upravljanje družbenih omrežij tako ni nekaj »za zraven«, kar bi morda počel pripravnik ali študent, ampak gre za odgovorno funkcijo s potrebnim znanjem. Marketing magazin je zato zasnoval Akademijo UDO/SMM (upravljavec družbenih omrežij/social media manager).
42 ur, 12 predavateljev, 4 moduli in veliko znanja!
Predvsem praktično naravnan program je prvenstveno namenjen podjetjem oziroma poslovanju, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja preprosto umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in splošno delovanje podjetja. Tudi zato na njem predavajo najboljši na svojem področju. Lucija Lepšina, ki predava tekstopisje, je na festivalu Cannes Lions, svetovnem prvenstvu v oglaševanju, postala ena od najboljših mladih kreativk na svetu, Milena Jakovljević, ki predava o družbenem omrežju Facebook, pa je bila s svojo agencijo DROM na festivalu WEBSI že tretjič nagrajena za digitalno agencijo leta.
Široka, a hkrati specifična znanja
V zadnjem letu in pol se je programa udeležilo preko 110 udeležencev, ki so bili navdušeni nad izvedbo akademije. »Akademija UDO/SMM mi je prinesla tako vpogled v širino marketinga kot tudi zelo specifična znanja za posamezna družbena omrežja. Ker je program usmerjen v prakso, sem s pomočjo mnenj predavateljev, mentorstva, delavnic in pridobljenega znanja že med izobraževanjem uporabljala nasvete in nove aktivnosti pri svojem delu,« je po zaključku povedala ena od udeleženk preteklih generacij akademije.