Dandanes na delovnem mestu ne štejejo več le rezultati, ampak tudi imidž, ki ga ima nekdo v očeh sodelavcev in šefa.
Strategije za doseganje dobrega imidža:
- V vsaki službi obstaja ena oseba, ki je 'vmesnik' za najrazličnejše čenče. A namesto tračev, ji ti posreduj raje nekaj idej, rešitev in novih dogodkov. Pomembno je le, da pri tem ne pretiravaš in da nikogar ne užališ.
- Nikar se ne dobrikaj šefu ali šefinji. boljši vtis boš naredila z uspešnim reševanjem težav. Prav to najbolj pospešuje dober imidž pri sodelavci in nenazadnje tudi pri vodilnih ljudeh v podjetju.
- Ostani v vseh pogledih korektna. S službenega računalnika tako redno pošiljaj le tisto elektronsko pošto, ki je povezana z delom. Tako boš nadrejenemu dala vedeti, da si zanesljiva in kompetentna za svoje delo.
- Sodelavce spremeni v sobojevnike. Saj veš – več glav več ve. S tem boš hkrati krepila svoj imidž dobrega timskega delavca.
Novo na Metroplay: Razlike med Slovenijo in ZDA ter kako do sanjske službe? | Elvi Rwankuba