To so tvoje prednosti, če si rojena od 1980 do 2000

27. 5. 2016
To so tvoje prednosti, če si rojena od 1980 do 2000 (foto: Profimedia)
Profimedia

Tudi če imena milenijec še nisi vzela za svojega (iz generacije y), boš presenečena ob dejstvu, da v to skupino spada večina mlajše populacije (vse od letnika 1980 do 2000). 

Gre za generacijo izobraženih, ustvarjalnih in samozavestnih ljudi, Cosmo strokovnjakinja Joan Kuhl pa razkriva, katere so tvoje prednosti in kako ti bodo koristile v prihodnosti.

Minili so časi, ko smo čakale na princa, ki nas bo rešil in poskrbel za srečen konec pravljice. Sodobne ženske smo vzele vajeti v svoje roke in si prizadevamo za enakopravnost (in mednje uvrščamo tudi tebe).

Smo generacija, ki ima vse, kar je treba za spreminjanje sveta. Ne verjameš? Pomisli na svoje sposobnosti, s katerimi lahko sprožiš spremembe. Prepoznaj in izkoristi svoje milenijske talente.

Moč sodelovanja

Za generacijo milenijcev je značilno sodelovanje, predvsem med ženskami. Ženske navijamo za svoje kolegice in se družimo z enako uspešnimi, močnimi ženskami, da lahko skupaj dosegajo cilje.

Smo ženska različica Mož X.

Uporabno znanje

Milenijke imamo dostop do tradicionalnega izobraževanja, vendar naše znanje presega akademske okvire. Zelo dobro smo obveščene o možnostih, ki nas čakajo v prihodnosti.

Odraščale smo z internetom, kar nam precej olajša življenje. Hitro namreč prepoznamo nekoristne stvari na zasebnem in poslovnem področju, zato si bomo življenje organizirale tako, da se jim izognemo.

Vemo, kaj potrebujemo za uspeh, katera podjetja prispevajo h kakovosti našega načina življenja in katera tehnologija povečuje našo učinkovitost in srečo.

Oster jezik

Vemo, kaj hočemo, in se tega ne bojimo izraziti. V nedavni študiji so milenijce prosili, naj opišejo lastnosti popolnega vodje. Eden od odgovorov je bil:

"'Hočem, da ima moj nadrejeni realna pričakovanja. Želim si, da ne dela razlik med ženskami in moškimi v delovnem okolju. Nočem imeti občutka, da se moram obnašati kot moški, če želim biti uspešna. Idealna komunikacija med zaposlenimi je jasna, hitra in jedrnata. Želim si, da bi imeli vsak teden sestanke, kjer bi se pogovorili o tem, kako lahko izboljšamo delovno okolje." Brez s***, torej.

Spreminjanje sveta

Živimo v svetu, v katerem zaradi neugodnih gospodarskih razmer ni več smiselno čakati na službo. Tega se generacija milenijcev dobro zaveda.

Bolj kot služenje denarja je za nas pomembno delati nekaj, kar ima pomen. Če takšno delo pomeni slabši zaslužek, bodo to sprejeli. Vendar to ne pomeni, da bomo prenašale slabe odnose na delovnem mestu. Smo namreč odločne ženske, ki nismo sposobne spremeniti le delovnega okolja, ampak tudi svet.

Preseganje obstoječih okvirov

Milenijcev ne moreš popredalčkati. Imamo namreč neverjetno samozavest in zaupanje vase. Zavedamo se, da nalepke sodijo na kozarce za marmelado, in ne na ljudi.

Številni se tudi ne opredeljujejo jasno glede spolne identitete in spolne usmerjenosti.

Nedavna študija You Gov je pokazala, da večina anketirancev, starih med 18 in 24 let, ocenjuje svojo seksualnost nekje med 1 (v glavnem heteroseksualno) in 6 (ekskluzivno homoseksualno).

Tradicionalni konstrukti dojemanja seksualnosti so se začeli spreminjati, kar pomeni, da delujemo po načelu vključevanja, ne obsojamo in smo odprti za nove ideje.

Altruistična moč

Smo klasične superjunakinje, kar se tiče pomoči drugim. S svojimi dejanji želimo spremeniti svet in sprožiti spremembe za naslednje generacije.

Borimo se proti neenakopravnosti, ne glede na to, kako močno smo razpete med službo in študijem. Za prostovoljne dejavnosti bomo vedno našle čas, ker se zavedamo, kaj je resnično pomembno.

Vračanje udarcev

Neuspeh je za nas izziv. Pri delovanju nas vodi navdih, smo ustvarjalne in sprejemamo spremembe, ki nas vodijo do inovativnih rešitev.

Naša podjetniška žilica nam omogoča, da se znamo promovirati. Imamo moč in pogum, da se poberemo po padcu in upremo kritikam.

Zavedamo se, da prva ideja ni nujno zmagovalna. Ker smo dejavne na različnih področjih, se nam to ne zdi tako usodno. Nekaj nam bo zagotovo uspelo.

Globalni magnetizem

Kot globalna generacija smo po zaslugi interneta bolj povezani med sabo kot predhodne generacije. Sledimo globalnim trendom v glasbi, modi in kulturi, kar je temeljnega pomena pri vzpostavljanju stikov po vsem svetu.

Imamo dostop do znanja in lahko se povezujemo z različnimi ljudmi kot nobena generacija pred nami, zato moramo to izkoristiti.

Smo skrbne in nam ni vseeno za druge. Navijamo za svoje kolegice in za ženske, ki nas navdihujejo. Želimo postati vplivne ženske, ki bodo navdihovale in pomagale drugim, da izkoristijo svoje potenciale.

Izjemna prilagodljivost

Hočemo, da nas sodijo po naših rezultatih in da nas ne omejujejo pogodbe o delovnem razmerju. Ko skušamo vplivati na svet, se trudimo biti prilagodljive.

Pomembno nam je, da vzpostavljamo ravnovesje med delom in prostim časom, zato ustvarjamo nove oblike fleksibilnosti v delovnem okolju.

Odločene smo, da bomo porušile zidove, ki nas omejujejo, in se osredotočamo na zagotavljanje dobrega počutja in na doseganje sreče.

Možnost izbire

Kot ena največjih generacij imamo milenijci velik vpliv na korporacije in podjetja. Podjetja se nam želijo približati in razumeti naše potrebe, kar pomeni, da je moč v naših rokah.

Mi smo namreč tisti, ki izbiramo izdelke na podlagi lastnih vrednot. Če podjetje zagovarja podobno etiko naši, ima več možnosti za dobiček. To pomeni, da se nam morajo prilagoditi, če ne želijo izgubiti priložnosti za zaslužek.

Po predlogi Joan Kuhl priredila Danaja Lorenčič

Preberi še: Kako lahko zaslužiš s prodajo svojih oblek, ki jih ne nosiš več ali pa si poglej najlepše zaročne fotografije leta 2016 (FOTO)!

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem