Narava je novi luksuz za zvezdnike

Ven iz mesta, v zelenje! Čedalje več zvezdnikov visoke pete raje zamenja z gumijastimi škornji, raje kot glamurozne obleke pa kupujejo grmičevje.

14. 7. 2010

Zakaj je med lepimi, slavnimi in bogatimi kar naenkrat tako zelo priljubljeno podeželsko življenje?

Objekt poželenja je rdeč, prečudovit in se takoj znajde v nakupovalni košarici, ki je že kar precej polna. Spet pretiravanje z nakupi?

Domnevno. Toda tokrat ne gre za oblačila svetovno znanih modnih znamk, kot so Versace, Gucci in druge, ampak čedalje več zvezdnikov veselo nakupuje v vrtnih centrih. Kot omamljeni se sprehajajo med policami, iščejo rdeče, bele in rumene vrtnice, srobot in hortenzije, vdihavajo vonj timijana in žajblja, preizkušajo viseče mreže in vrtne klopi. Od Claudie Schiffer do Heidi Klum, od Johnnyja Deppa do Jessice Alba …

Liz Hurley prisega na ‘kmečko’ življenje

Zvezdniki so odkrili veselje do vrtnarjenja, veselje do življenja na podeželju. Metropolam obračajo hrbte, visoke pete pa zamenjajo za gumijaste škornje.

Za paradni primer prave podeželanke velja 45-letna Liz Hurley. Le enega, največ dva dni v tednu preživi v svoji hiši v Londonu, večino časa pa uživa na svoji tri milijone evrov vredni farmi v grofiji Gloucestershire. Njeni sostanovalci na 150 hektarjev velikem posestvu so soprog Arun Nayar, sin Damian, štirje psi, dve mački, tri goske, osem kokoši, 49 krav, 63 ovc in 82 prašičev.

“Damian lahko tukaj neobremenjeno odrašča,” navdušeno pravi Liz in dodaja:

“Vse dneve divja zunaj.”

Njegova mama pa medtem razmišlja o novih poslovnih potezah. Svinjsko meso s svoje farme prodaja celo elitnim restavracijam, kot je londonska Le Caprice, ki je zelo ‘in’. Razvila je nizkokalorične trde klobasice, svoje izdelke pa občasno ponuja tudi na tržnicah z biološkimi izdelki. V gumijastih škornjih in z lasmi, spetimi v praktičen čop, je lepa igralka in modna oblikovalka v vsakem trenutku pripravljena poprijeti za delo.

“Podeželsko življenje človeka naredi seksi!” meni Liz, ki je prepričana:

“Nikjer drugje ljudje ne seksajo tako pogosto kot na koži pred kaminom v podeželski hiši.”

Vrtnarjenje je modno

Prijetno atmosfero na deželi ceni tudi 48-letna Sheryl Crow. S svojima posvojenima sinovoma, triletnim Wyattom in sedem tednov starim Levijem Jamesom, živi na 60 hektarjev velikem ranču v Tennesseeju. Pevka se je tja preselila pred dvema letoma, po 20 letih življenja v Los Angelesu, stresni karieri in raku na prsih.

“Ta kraj je poln spokoja,” pravi. Takoj zjutraj se zavihti na svoj traktor znamke John Deere in z Wyattom v naročju naredi krog po posestvu. Tisto, kar je bilo dolgo predmet posmeha in kar so pripisovali generaciji, starejši od 50 let, je danes trend – gojenje zelenjave, sajenje rožic in vzreja živali.

“Narava je novi luksuz,” v en glas zatrjujejo strokovnjaki, ki se ukvarjajo z raziskovanjem trendov.

To ne nazadnje dokazujejo tudi številne zvezdnice, kot sta modno ozaveščeni Britanki Kate Moss in Stella McCartney, ki sta si omislili lični, več milijonov evrov vredni podeželski hiši v Dorsetu oziroma Cotswoldsu. Tudi ameriška popzvezdnica Pink, ki je stara komaj 30 let in je vse prej kot nazadnjaška, v intervjujih navdušeno pripoveduje o svojih štirih gredicah, na katerih goji špinačo, paradižnike, melone in majaron.

Narava sprošča

Številni novi oboževalci kmetovanja zavestno bežijo iz do zadnje malenkosti načrtovanega glamuroznega sveta mode in šovbiznisa, v katerem videz velja več kot osebnost. V naravi lahko spet začutijo sami sebe, lahko se ‘ozemljijo’ v dobesednem smislu te besede. Nenaličeni rijejo po zastirki, se umažejo in izjemoma nimajo prav vsega pod kontrolo.

Z vrtnarjenjem na novo odkrivajo ritem življenja. Stavek, ki ga razume vsak, ki je že kdaj kaj zasejal in potem več tednov opazoval, kako rastejo glavice solate ali sončnice. Pri jutranjem obhodu vrta z nasmeškom na obrazu opazijo, da se je popek vrtnice v primerjavi s prejšnjim dnevom odprl za milimeter, da divji česen že cveti in da se citronske trave vendarle niso posušile. V hitrem vsakdanjiku, zaznamovanem z visoko tehnologijo, vse svoje čute radi sprostijo na vrtu, saj to blagodejno vpliva nanje. Jutranja rosa pod nogami, objemanje starega in razkošnega drevesa – tisto, kar je nekoč veljalo za ezoterično neumnost, danes jemljejo zelo resno in se o tem pogovarjajo tudi na zvezdniških zabavah v največjih svetovnih metropolah.

Tudi modni svet ‘zavohal’ novi trend

V od sonca razvajeni Kaliforniji čedalje več ljudi izraža željo po delu zunaj, zato mora biti tudi okolica hiše seveda popolno opremljena.

“Letos imamo veliko več dela kot v prejšnjih letih,” je zadovoljen Hector Gonzales, menedžer vrtnega centra Orchard Supply Hardware iz Los Angelesa. Najbolj pa zbuja pozornost to, da bi njegove številne slavne stranke rade zdaj same poprijele za delo na vrtu. Nekoč so zvezdniki to namreč prepuščali svojim vrtnarjem. Močno se je povečala predvsem prodaja lopat, škarij za živo mejo in kosilnic.

Za spremembo trenda pa je poskrbela tudi modna scena. Morje cvetov na poletnih oblekah Moschina in Valentina je tako bohotno, da že skoraj pomislimo, da jih bomo lahko zavohali. Tudi veliko parfumov spominja na čar romantičnega rožnega vrta. In celo nemški modni guru Karl Lagerfeld, ki je vedno skrbno urejen do zadnje malenkosti, zdaj stavi na šarm kmečkega življenja – njegovi modeli so se na modnih revijah v Parizu sprehajali med balami slame.

Povzeto po reviji Lea

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri