Končno bolj ‘polna’

Britanska vrhunska manekenka, ki se je proslavila z deško postavo, je bila vso svojo kariero ‘ravna kot deska’, sodeč po novi reklamni kampanji za Topshop pa je očitno vendarle pokleknila pred trendom, ki narekuje bolj ženstvene obline.

4. 11. 2009

V oglasu za oblačila, ki jih je oblikovala sama, je prikazana z bujnimi prsmi, ki jih globok dekolte komaj še zadržuje.

Samo Photoshop?

Fotografije so seveda takoj sprožile številne komentarje, v katerih pa je bila vendarle najpogosteje omenjena pretirana uporaba photoshopa, ki se mu očitno ni mogla upreti niti slavna Kate.

Božična kolekcija, ki jo oglašuje, je navdahnjena s tradicionalnimi japonskimi in kitajskimi kroji ter oblikami.

Vir: Lea

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri