Klemen Slakonja: 100 obrazov enega zapeljivca

V oddaji Misija Ema 2012 je bilo kar nekaj zmagovalcev. Naziv zmagovalca zlahka pripišemo tudi voditelju Klemnu Slakonji, saj je v marsičem presegel vsa, ne ravno majhna pričakovanja.

Klemen Slakonja: 100 obrazov enega zapeljivca (foto: Lea press) Lea press
7. 3. 2012

Klemen je znan po tem, da se na vse svoje vloge in obveznosti kot voditelj temeljito pripravi.

Da bo večer, ki ga je povezoval, poln njegovih domislic, je bilo jasno vsem, ki so spremljali oddajo Misija Evrovizija, a da bo Klemen tako presenetil s svojimi imitacijami, so pričakovali le redki. Tisti, ki spremljajo delo mladega slovenskega igralca, so vedeli, da bodo imitacije v oddaji nekaj posebnega, a toliko obrazov in glasov upodobiti v spotu je velik dosežek.

Od Lady GaGa do Stinga, Bona Voxa, Eltona Johna, Justina Bieberja, Dunajskih pojočih dečkov, gospel pevskega zbora in še bi lahko naštevali … Vse je bil Klemen.

“Ideja o takšnem zaključku serije imitacij v oddaji Misija Evrovizija je prišla že med poletnimi počitnicami, ko sem se lotil pripravljanja imitacij,” je povedal tudi pri dekletih oboževani Klemen Slakonja, ki se je zadnji mesec posvečal izdelavi melodije in besedila za pesem Slovenia Will Win.

Delali z vso paro

“V glavi sem naredil načrt, kakšen naj bi bil videospot. Ko sem končal besedilo in melodijo, sva z Boštjanom Grabnarjem pesem posnela, Boštjan je naredil aranžma, videospot pa smo v studiu na Radiu Slovenija posneli v treh snemalnih dneh, polnih preoblačenja kostumov, za katere je poskrbela Svetlana Visintin, ter spreminjanja maske, za katero sta poskrbela Luka Mirjan Simšič in Špela Ema Veble. Z režiserjem Igorjem Zupetom in direktorjem fotografije Juretom Nemcem smo se dogovorili, kako naj bi izpadel spot v končni podobi. Ko smo vse skupaj posneli, pa smo z Igorjem in montažerjem Urbanom Potočnikom izdelek spravili v končno podobo. V ta videospot je bilo vloženega ogromno dela. Ves čas sem sodeloval z vsakim sektorjem in vsi so delo opravili odlično. Hvaležen sem jim, da so bili pripravljeni upoštevati moje ideje in da smo tako lepo sodelovali,” je povedal Slakonja in na svet spravil posnetek, ki je na portalu YouTube že v nekaj dnevih po objavi presegel številko 50.000, ki pa še vedno strmo narašča. In kaj Klemnu pomenijo pohvale, ki jih je prejel?

“Predvsem mi pomeni potrditev, da ves ta trud ni bil zaman. Spot pa bo dosegel svoj namen, ko bo Slovenija zmagala na Evroviziji,” se navihano zasmeje Klemen.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri