Jessica Chastain v Cannesu pod roko z Bradom Pittom in Seanom Pennom

Ko se je Jessico Chastain v Cannesu sprehodila po rdeči preprogi, je požela navdušenje. Neznana rdečelasa seks bomba v rumeni obleki, bleščeči kot njena alabastrova polt, se je nedolžno smehljala in pod vsako roko držala po enega nekoliko pretirano zagorelega polboga – na levi strani Brada Pitta, na desni Seana Penna.

23. 6. 2011

Z njima je suvereno in enakopravno igrala v zmagovalcu canskega filmskega festivala, filmu Drevo življenja, filozofski zgodbi o življenju v ameriškem samotnem mestu v 50. letih.

Večina bi na njenem mestu poudarjala sodelovanje s Pittom in Pennom, Jessica pa govori le o režiserju Terrenceu Malicku.

Njena drama Take Shelter, v kateri igra z Michaelom Shannonom, pa je prav tako v Cannesu dobila glavno nagrado kritikov. Pravzaprav jo je dobila Jessica za vlogo Samanthe, ženske, ki poskuša ohraniti družino, medtem ko njenega moža spravljajo ob živce apokaliptične nočne more.

Malick ji je dal priložnost

Distributerji na slovitem filmskem festivalu so se skoraj pobili za njeno kriminalno dramo The Wettest County in the World, ki se dogaja v obdobju prohibicije in v kateri glavno vlogo igra Shia LaBeouf. Na koncu je distribucijo dobil Harry Weinstein, ki bo film predvajal drugo leto. Najpomembnejše pa je to, da se bomo prvega prihoda Jessice Chastain v Cannes še dolgo spominjali.

Rdečelaska je do zdaj v glavnem igrala v gledališču in v nekaj komercialnih serijah, kot sta Urgenca in Zakon in red. Stara je 30 let in morda se je moralo zgoditi prav to, da je srečala Terrencea Malicka, režiserja filmov Tanka rdeča črta in Badlands, umetnika, ki je v 37 letih posnel le pet filmov brez kakršnihkoli kompromisov s poslom in na svojo stran dobil vse, tako kritike kot gledalce. Vse, kar stori Malick, si v Hollywoodu natančno ogledajo, in prav on ji je ponudil pravo priložnost.

Drevo življenja so ustvarili že pred tremi leti in vloga v Malickovem filmu je Jessici – kot je potrdila novinarjem – spremenila življenje. Odprl ji je številna vrata. Ko je že posnela vse scene, jo je Malick nenehno klical ter ji govoril, naj se vrne in posname še kaj. Ves čas se je ukvarjal izključno s svojim
filmom. Med drugim ji je pošiljal dodatne strani scenarija, na drugih koncih sveta pa so sinhronizirali dodatne scene.

Podeželanka iz Mississippija

Včasih je ponoči posnela tudi do 30 strani, potem pa je Malick po 20 čiščenjih in preurejanjih scen izkoristil le en njen stavek. Režiser jo je že povabil, da odigra manjšo vlogo v njegovem naslednjem filmu, romanci z Benom Affleckom, Rachel McAdams in Javierjem Bardemom, a za zdaj še ni
znano, ali bo vloga preživela montažo.

Primer Jessice Chastain je nenavaden.

V tem času so luč sveta ugledali kar trije njeni filmi, kriminalna drama The Fields, drama Wilde Salome in drama The Help, ki jo je režiral Tate Taylor. Gre za film, zasnovan na knjižni uspešnici Kathryn Stockett, v njem pa Jessica igra podeželsko dekle iz Mississippija v 50. letih, zelo osovraženo v samotnem mestecu. To dekle se spravi na temnopolto služkinjo, da bi naredila vtis na svojega moža, potem pa mlada in angažirana novinarka nagovori služkinjo, naj vse pove novinarjem, in nastane pravi kaos.

Iz revije Lea

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri