Danes umetni nohti, jutri lifting?

6. 11. 2008

Čedalje več otrok zvezdnikov si privošči razvajanje v lepotnih salonih. Je to nekaj povsem normalnega ali pa gre za nevaren trend, ki ga postavljajo gospodična Lourdes in drugi?

Lourdes Ciccone Leon (12)

Madonnini hčerki je bil zvezdniški gen položen že v zibelko. Kot prava dama Lourdes uživa v solariju, savni in masažah, zelo rada pa v modni črni barvi obišče tudi kakšen salon za manikiro. Po njenem okusu so tudi javni nastopi, kakršnega je imela v začetku leta na dobrodelni prireditvi Raising Malawi v New Yorku.

Lani ji je mama za rojstni dan, ki ga praznuje 15. oktobra, podarila bon za šest ur razvajanja v razkošnih toplicah za odrasle. V elitnem hotelu Shutters Hotel On The Beach v kalifornijski Santa Monici je Lourdes dobila popolni lepotni paket – manikiro, pedikuro, penečo kopel z vonjem po pomarančah in kamilici, nego obraza s kumarami, medom in mlekom ter masažo refleksnih con na telesu. "Obravnavali smo jo kot princesko," je povedal eden od zaposlenih v omenjenem hotelu.

Emerson Rose Hatcher (10)

"Moja hčerka je zame vse na svetu," pravi Teri Hatcher, zvezdnica priljubljene serije Razočarane gospodinje, o svoji Emerson Rose. "Ona je moja najboljša prijateljica," še dodaja.

Jasno torej, da igralka svoj mali ponos pogosto pripelje s seboj na družabne dogodke, kjer so v ospredju družabne igre. Pred tem pa se dami skupaj naličita in poskrbita za dobro stiliranje. In tudi primerno obleko za zabavo najraje poiščeta v dvoje. Takrat si privoščita obširen nakupovalni izlet, v okviru katerega obiščeta vse butike znanih modnih obliko­valcev v Los Angelesu.

Lily Beckinsale (9)

Hčerka igralcev Kate Beckinsale in Michaela Sheena se pusti v družbi mame redno razvajati v lepotnem salonu v Beverly Hillsu. Tam se mama in hčerka skupaj sproščata ob masaži stopal, urejanju nohtov na rokah in nogah ali pa si privoščita poseben lepotni tretma za roke. Lily že pri devetih letih dobro ve, kaj bi rada in kaj ji najbolje pristaja. Dolgo si je nohte na rokah in nogah barvala z lilasto, ki je njena najljubša barva. Trenutno pa – tako kot njena mamica – prisega na rdečo barvo nohtov.

Anna Ermakova (8)

Zunajzakonska hčerka nemškega teniškega zvezdnika Borisa Be­ckerja je postala že prava modna 'pupika', za kar skrbi njena mama Angela. Lani je Anna oglaševala izdelke za nego rok in nohtov Alessandro Nails, ki so namenjeni deklicam od petega leta starosti. Za italijansko modno znamko Blumarine pa se je mala že sprehodila po modni brvi. Še posebej rada ima videz princeske, kar pomeni, da je pogosto v rožnati barvi, nadene pa si tudi kakšen diadem.

Suri Cruise (2)

Njen očka Tom Cruise je v intervjuju pri Oprah Winfrey razkril, kaj najraje počne njegova hčerkica Suri – spremlja mamico Katie na manikiro v lepotni salon. "Suri me vedno znova osupne. Pleše, poje in pusti, da njej in njeni mamici hkrati urejajo nohte," je navdušeno povedal. Revija OK! pa je hčerkico Toma Cruisea in Katie Holmes proglasila za najbolje oblečenega dojenčka. Poudarili so, da je rjavolaska videti prekrasno tako v Armaniju kot v Burberryju, kar sploh ni čudno, saj njena mama veliko pozornosti namenja hčerkinemu slogu oblačenja.

Mama in hčerka sprehode pogosto izkoristita za nakupe in med enim od takšnih sprehodov se je izkazalo, da Katie nima ravno pravega odnosa do denarja, saj je zgovorni Suri – z namenom, da bi jo zamotila in utišala – namesto igračke v roke porinila kar bankovec za 100 dolarjev, s katerim se je igrala in ga mečkala. Kako zelo slavna starša razvajata svojo naslednico, pa dokazuje tudi to, da se je Tom odločil, da bo s tožbami zasul neko trgovino z otroškimi oblačili zaradi lažne informacije o tem, koliko denarja je zapravil za svojo princesko. V dveh letih naj bi za njena oblačila namenil kar 245 tisoč evrov!

Mini lepotne kraljice

Kopanje, ličenje, piljenje

V lepotnem salonu Spa Di Da v Los Angelesu lahko tudi najmlajše stranke naročijo kompleten lepotilni program.

V tem salonu se – tako kot njihove večinoma slavne mame – pustijo razvajati z različnimi metodami in terapijami. Tudi modna in kozmetična industrija sta otroke že zdavnaj odkrili kot finančno močne stranke. Ponujata jim vse, kar si poželi srce – od najrazličnejših potrebščin za ličenje do kovčkov za ličila in vseh potrebnih dodatkov za obisk bazena, savne ali masaže. Praktično vsaka modna znamka ima danes posebno modno linijo izdelkov za otroke, med njimi tudi Dolce&Gabbana, John Galliano in Dior. Poleg mnogih drugih izdelkov nudijo rokavčke, kopalne plašče in celo bikinije.

Vir: Lea

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord