Čas je za slovenski obraz

Čas je za nov izdelek, Čas je za novo tekočo podlago, Čas je za pet let mlajši videz, Čas je za slovenski obraz … Katarino Čas.

8. 11. 2006

Lepotica Katarina Čas, ki je že vrsto let vajena poziranja pred fotografskimi objektivi in televizijskimi kamerami, je postala obraz kozmetične blagovne znamke Max Factor. S tem se je v zgodovino zapisala kot prvi slovenski obraz za oglaševanje kozmetike Max Factor.

Pri iskanju dekleta za oglas, so postavili stroge kriterije: iskali so lep obraz in hkrati urejeno žensko, ki mora poznati, ceniti in uporabljati izdelke znamke Max Factor. In Katarina Čas jih uporablja!

»Izdelke Max Factor poznam že dolgo časa in jih tudi redno uporabljam, še posebej tekoče pudre in maskare. Sem človek, ki ne zna dobro lagati, zato ne bi mogla biti obraz kozmetike, v katero ne verjamem. Ko so me poklicali iz podjetja Orbico in mi povedali, da me vidijo kot novi obraz kozmetike Max Factor, sem bila takoj za to.«

5 let manj

Tekoča podlaga Max Factor Age Renew, ki jo uporablja Katarina Čas, je revolucionarna podlaga, ki ustvarja učinek tople svetlobe, zaradi katere je obraz v hipu videti pet let mlajši.

»Pri tekočih podlagah, ki jih ponuja Max Factor, mi je všeč naraven videz, primeren za vsak dan. Težkih pudrov imam dovolj že ko sem pred kamerami, vsak dan, pa si želim čim bolj naravnega videza. Pri tekoči podlagi Age Renew mi je všeč predvsem to, da je lahko mazljiva in kožo vlaži, tako da resnično zasije. Podlaga kožo neguje, prekrije nepravilnosti, za povrh pa ji podari naraven videz.«

Perfekcionizem

Na snemanju fotografije za novo kampanjo za tekočo podlago Age Renew je sodelovala vrhunska ekipa. »Snemanje je sicer trajalo ves dan, a smo se ob delu nadvse zabavali. Celotno ekipo že poznam z drugih priložnosti, zato sem se počutila domače in sproščeno. Zame nadvse pomembno je bilo to, da smo bili na snemanju sami perfekcionisti, ki smo res dali vse od sebe in smo si resnično vzeli čas. Naš cilj je bil posneti dobro fotografijo, s katero bomo zadovoljni vsi in mislim, da nam je to uspelo.« Kaj pa ti misliš?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri