Brad Pitt je zaradi oglasov postal predmet posmeha

Odkar je postal zaščitni obraz reklamne kampanje za parfum Chanel No 5, je igralec Brad Pitt tema bolj ali manj krutih šal.

3. 12. 2012

Njegove osladne oglase so v parodijo spremenili tudi v priljubljenih oddajah Conana O'Briena in Saturday Night Live, a filmski lepotec ni bil užaljen.

Norčevanje je prenesel športno, in sicer z izjavo, da sta parodiji 'ferplej'. Ko so ju predvajali, pa je bil ravno v tujini:

»Bil sem blaženo zaščiten. Parodij nisem videl, a to je 'fair play'.«

Pozneje pa je Brad Pitt vendarle stopil v bran modni hiši Chanel in njenim oglasom, v katerih nastopa:

»Na neki način so mi všeč. Spoštujem to, kar delajo, in te stvari so zares kakovostne.«

Sicer pa je ob tej priložnosti še razkril, da se bosta z Angelino Jolie, s katero je skupaj že sedem let in s katero vzgajata šest otrok, najverjetneje kmalu poročila:

»Ta čas je zelo blizu. Zelo kmalu. Imam dober občutek glede tega. Čutim čedalje močnejši pritisk svojih otrok in to je nekaj, kar si želim storiti, a hkrati tudi čutim, da je prišel čas.«

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri