Slovenci veljamo za ljubitelje narave, pa je to res?
Manj kot polovica (46 %) slovenskih družin še zahaja v naravo. Prav zato želi podjetje Bayer z dobrodelno akcijo #nasprehodu spodbuditi preživljanje prostega časa na svežem zraku.
15 minut na dan preživi zunaj!
Akcija bo potekala v okviru blagovne znamke Claritine S. Spodbujamo te, da vsaj 1 % (to je le 15 minut) svojega časa preživiš v naravi.
"Sedaj, ko so dnevi vedno daljši in toplejši, je idealen čas, da si starši, skupaj z otroki vzamejo vsaj 15 minut dnevno za sprehod v naravi. Če imajo kosmatinca, bo sprehod še toliko bolj zabaven. S tem bodo naredili veliko dobrega za svoje bližnje in zase," je poudarila Jasmina Previšič, regionalna vodja blagovne znamke Claritine S s podjetja Bayer.
Če si alergik, pa seveda upoštevaj priporočila glede zadrževanja zunaj in se izogibaj uram, ko so koncentracije alergenov največje.
Akcija #nasprehodu - Za kaj točneje gre?
Claritine S se povezuje z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Mesto-Polje in ljudi spodbuja k gibanju. Sodeluješ lahko tako, da na družabnih omrežjih deliš svojo fotografijo s sprehoda v naravi in jo označiš z #nasprehodu. Dogajanje lahko spremljaš tudi na njihovem Facebooku sprehodi.me.
Bayer bo ZPM Ljubljana Moste-Polje za vsako deljeno fotografijo socialno ogroženim družinam podaril 1 evro.
Več o akciji lahko prebereš TUKAJ.
79 % življenja preživimo v zaprtih prostorih
Slovenci se radi označujemo za ljubitelje narave in športnike, a raziskava Mediane (TGI, 2015-2016) je pokazala, da kar 79 % svojega življenja preživimo med štirimi stenami.
Kako pogosto se pa ti odpraviš na sprehod v naravo?
Več o podjetju Bayer lahko prebereš TUKAJ.
Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali s farmacevtom.
Fotografije: Unsplash/ Stephan Vance
Preberi še: Znaki, da lahko imaš težave s ščitnico
Priporočamo tudi: Si do poletja želiš čvrstejšo zadnjico in zapeljive noge? TOLE! (video)