Z rednim tehtanjem do bolj učinkovitega hujšanja?

Stopiti na tehtnico je lahko nekaj najbolj groznega, a morda te najnovejše raziskave prepričajo, da jo boš uporabljala bolj pogosto.

Z rednim tehtanjem do bolj učinkovitega hujšanja? (foto: Profimedia) Profimedia
22. 12. 2014

V zadnji raziskavi, objavljeni v PLOS ONE, so znanstveniki raziskovali nihanje teže pri 40 odraslih, ki so se odločili za hujšanje.

Poleg tega, da so zbirali podatke o tem, koliko kilogramov so izgubili (ali pridobili), so spremljali tudi, kako pogosto so se tehtali.

Presenetljivo so ugotovili, da so tisti, ki so se redno tehtali (približno enkrat na teden), izgubili (več) kilogramov (ali pa nič), tisti, ki so bolj redko (manj kot enkrat na teden) stopili na tehtnico, pa so svojo težo povečali.

Seveda to ne pomeni, da bodo kilogrami, če boš vsak dan stala na tehtnici, kopneli sami od sebe (ali da se boš zredila, če se ne boš tehtala), se pa odgovor na to, zakaj so ljudje, ki so se pogosteje tehtali, uspešno shujšali, lahko skriva v tem, da so se diete lotili resno in bolj zavzeto, po drugi strani pa so se tisti, ki so pridobili težo namerno izogibali tehtanju, ker so bežali pred resnico. Raziskovalci tega ne vedo.

V vsakem primeru ti svetujemo, da spremljaš svojo težo (v primeru da si se odločila za hujšanje ali da želiš obdržati trenutno težo).

Zavedaj pa se, da je blago nihanje kilogramov nekaj povsem normalnega, zato ti odsvetujemo, da na tehtnico stopaš vsak dan (ali bog-ne-daj celo večkrat na dan). Enkrat na teden bo povsem dovolj ;)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri