Vse o 140 kalorijah iz pločevinke Coca-Cole!

"Vse kalorije štejejo, ne glede na to, od kod prihajajo. Če poješ in popiješ več kalorij, kot jih porabiš, se boš zredila," povsem resno sporočajo novi dvominutni oglasi za popularno kokakolo.

Vse o 140 kalorijah iz pločevinke Coca-Cole! (foto: shutterstock) shutterstock
23. 1. 2013 | Promocijsko sporočilo

Tem oglasom, ki so se najprej pojavili na ameriških kabelskih televizijah, sledi tudi propagandni izsek, ki prikazuje aktivnosti, s katerimi se je mogoče znebiti popitih kalorij, pri čemer nikakor ne skrivajo, koliko kalorij vsebuje ena pločevinka Coca-Cole.

Coca-Cola premik!

Če je v svoji reklami iz leta 1961 Coca-Cola še lahko zatrjevala, da njen gonilni produkt ne vpliva na telesno težo, bi danes to trditev v luči novih raziskav in dejstev zagovarjala le še s težavo:

  • Nedavno končane študije, ki so potekale celo desetletje in v katere je bilo vključenih 33.000 Američanov, so namreč ponovno potrdile, da redno pitje sladkih gaziranih pijač - poraba teh se je od sedemdesetih let prejšnjega stoletja podvojila, čeprav je bil ob prelomu tisočletja zaznan rahel upad - vpliva na gene, ki uravnavajo telesno težo.
  • Neka druga raziskava, izvedena v bostonski otroški bolnišnici, je preučevala 224 čezmerno težkih mladostnikov. Najstniki, ki so leto dni pili le vodo ali lahke pijače z mehurčki, so v povprečju pridobili 0,68 kilograma, tisti, ki so uživali sladke pijače, pa kilogram in pol. Seveda pa gazirane pijače povzročajo tudi bolezni srca in diabetes.

In glede na to, da kokakola in njej sorodne pijače vsebujejo okoli enajst gramov sladkorja na deciliter, pollitrsko pakiranje pa že okoli 55  gramov, kar pomeni približno 13 čajnih žličk, gre premik k odkritemu soočanju s problematiko, h kateri prispevajo svoj kamenček v mozaiku, pozdraviti.

Po stranpoti v soočenje!

A medtem ko so nekaj podobnega v podjetju skušali doseči že po letu 1982 s tako imenovano diet čoke, ki je bila v devetdesetih letih celo zvesta spremljevalka manekenk in filmskih igralk ter je danes tretja najbolj prodajana brezalkoholna pijača na svetu, pa je do danes že postalo jasno, da je zaradi vsebnosti številnih umetnih snovi - razen v zmernih količinah - zdravniki ne bi priporočili v uživanje.

Aktualen neposreden nagovor in pristop lahko zato vsekakor štejemo za svojevrstno novost pri oglaševanju blagovne znamke Coca-Cola, saj podjetje s svojimi novimi oglasi jasno prevzema odgovornost za svoj delež vpliva na zdravje ljudi.

Še več. Pri Coca-Coli so se ukrepov lotili večplastno. Med drugim so tako uvedli tudi ukrepe manjšega doziranja, proizvajanja številnih nizkokaloričnih izdelkov in postavljanja avtomatov, v katerih prednjačijo dietne pijače. V bližnji prihodnosti pri Coca-Coli načrtujejo tudi avtomate, ki bodo kupce opozarjali o številu kalorij izbrane pijače, vrh tega pa nameravajo v naslednjih petih letih nameniti kar pet milijonov dolarjev za odprtje sto novih fitnes centrov v ameriških šolah.

Cilj je ozaveščanje!

Stuart Kronauge, vodja prodaje Coca-Colinih zaščitnih znamk za Severno Ameriko, zatrjuje, da je njihov cilj predvsem ozaveščanje ljudi:

»Trenutno teče pomembna javna debata o debelosti in želimo biti del te razprave.«

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri