Varljivi dietni nasveti

Nepravilni pristopi k zmanjševanju teže in nasveti, ki zares delujejo.

22. 9. 2009

‘Slabi’ hrani se je treba odreči

Ogljikovim hidratom, maščobam in sladkorju se ne smeš v celoti odpovedati – takšno prehranjevanje te ne bo nikoli potešilo.

Rešitev: Pomembna je zmernost! Jej vse, ampak vsega manj. To pravilo upoštevaj zlasti pri mastnih in sladkih jedeh.

Vnos kalorij je treba občutno zmanjšati

Če zaužiješ zelo malo hrane, se bo upočasnila presnova, postopoma pa se bo zmanjšala tudi poraba kalorij.

Rešitev: Čez dan zaužij šest manjših obrokov, da bo presnova na ravni izgorevanja maščob.

Z izpuščanjem zajtrka prihraniš kalorije

To početje povzroči le padec sladkorja v krvi, zaradi česar te pograbi silovita želja po sladkem.

Rešitev: Najdlje uro in pol po tem, ko vstaneš, zajtrkuj. Lahek jutranji obrok, sestavljen iz beljakovin in ogljikovih hidratov, te bo nasitil za dalj časa.

Ker si se pregrešila, moraš zdaj stradati

Odpovedovanje hrani za kazen, ker si si privoščila velike količine hrane, upočasni presnovo – v takem stanju pa je nemogoče izgubljati težo.

Rešitev: Naslednji dan jej zdravo in telovadi malo dlje kot običajno, da porabiš tiste dodatne kalorije.

Ves dan do zabave se moraš postiti

Povsem verjetno se boš na zabavi pregrešila (posebno, če bo prisoten alkohol, ki vpliva na presojo).

Rešitev: Nekaj dni pred dogodkom nameni vsakodnevnemu gibanju dodatne pol ure in se izogibaj pecivu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri