Valjček - Top vadbeni pripomoček za noge brez celulita

Fit, brez celulita, gibčna – to so besede, s katerimi bi se najraje opisale. Spoznaj serijo vaj Lauren Roxburg, avtorice knjige Višja, ožja, mlajša, ki ti bodo pomagale do želenih rezultatov. In skrivnost? Valjček - vadbeni pripomoček, ki moraš imeti.

Valjček - Top vadbeni pripomoček za noge brez celulita (foto: Nathaniel Welch) Nathaniel Welch
14. 4. 2017

“Stres lahko povzroči, da se naše vezno tkivo suši kot goba. Valjček pa bo poskrbel za pretok krvi, kar bo tako, kot bi temu tkivu dodali vodo in posledično bo tkivo postalo gibljivejše ,” pravi Lauren, ki se ukvarja s fiziologijo telesa.

Bolj ko so tvoje noge in boki gibljivi, manj verjetno je, da se boš poškodovala (sem spadajo tudi posteljne aktivnosti ;)).

Z valjčkanjem boš krepila vse mišice. Opisane vaje izvajaj nekajkrat na teden, pa boš hitro opazila razliko. 

1. vaja: Bočni podvig

Lezi na desno stran, desna noga naj bo iztegnjena, leva pa pokrčena, s podplatom obrnjena proti tlom.

Upri se na desno roko, nato pa malenkost dvigni boke in se povaljčkaj po celi površini telesa.

Vdihni zrak in se povaljaj proti gležnjem, izdihni in se pomikaj v izhodiščni položaj. Vajo izvajaj kar se da počasi. Ponovi na drugi strani.

2. vaja: Zasuk boginje

Ulezi se na trebuh, noge naj bodo v razkoraku bolj, kot so boki, roke postavi predse na tla (kot na fotografiji).

Dvigni se v položaj stabilizacije in se povaljčkaj proti kolenu, telo je naslonjeno na valjček. Malenkost privzdigni kolena in pos­tavi stopala skupaj.

Vdihni in potisni težo nazaj navzdol, tako da se valjček premakne nazaj v izhodiščno točko. Izdihni in ponovi.

Za čvrste noge! Če obožuješ kardiovadbe, je ta vaja idealna zate, saj se veliko napetosti zadržuje v stegnih. To vadbo obožujejo predvsem tekači in kolesarji. Vaja je idealna, če želiš, da bodo tvoji boki videti v top formi.

3. vaja: Gimnastičarka

Usedi se na valjček, levo roko iztegni in jo položi na tla, dlan je obrnjena navzdol, prsti so razprti. Pokrči levo koleno in postavi gleženj te noge na desno nogo (kot na fotografiji).

Desno roko nežno pritisni na levo koleno. Dvigni težo telesa na levi bok in se povaljaj v majhnih krogih. Ponovi na drugi strani. 

Gib za dekle zgoraj! Ta gib je zelo uporaben, če želiš preizkusiti nekaj novih položajev v postelji.

Dopušča ti malce več rotacije v stegnih in poskrbi za zmanjšanje napetosti v spodnjem delu hrbta, za kar ti bo hvaležna predvsem hrbtenica. V tem položaju boš zlahka našla svojo G-točko v akciji.

4. vaja: Zabavni gib

Usedi se na valjček z iztegnjenimi nogami pred sabo. Roke iztegni nazaj, dlani so obrnjene navzdol, prsti so postavljeni narazen.

Prevrni se po spodnjem delu nog, končaj malce nad koleni, telo se dotika valjčka. Vdihni, težo telesa potisni naprej, tako da se valjček premakne po nogah navzgor, in se ustavi tik pod zadnjico. Izdihni in ponovi.

Izganjalec celulita! Ta gib ti bo pomagal pri trdovratnem celulitu. “Celulit je maščoba, ki kuka skozi oslabljeno vezivno tkivo,” je duhovita Roxburghkova.

S tem ga boš malce razbila, tako da bo na pogled manj opazen.

“Znanstvene raziskave tega sicer še niso potrdile, uporabnice pa opazijo razliko, vsekakor pa to pozitivno vpliva na tvojo samozavest.”

5. vaja: Gib za notranji del stegen

Uleži se z obrazom k tlom, noge so iztegnjene za teboj, prsti na rokah vzravnani, roke počivajo na podlakteh. Valjček naj bo pod tabo malce bolj na levi strani. Dvigni levo koleno na stran in ga položi na valjček.

Vdihni, težo prenesi na levo stran, tako da se valjček premakne proti sredini telesa. Izdihni in ponovi. Ponovi še na drugi strani.

Seksi stabilizator! Primarno poslanstvo te vaje je, da notranji del tvojih stegen spravimo v formo. Posledično bodo stegna bolj fleksibilna, vaja pa vpliva tudi na učvrstitev trebušne stene. To je zato, ker si ves čas v položaju stabilizacije, močno jedro pa bo poskrbelo za trdnost in vzdržljivost.

6. vaja: Križni gib

Ulezi se z obrazom navzgor in podloži valjček pod spodnji del križa tik ob trtici. Z rokami primi za zunanja dela valjčka, roki naj ležita na tleh, da bosta v pomoč kolenom, ki ju dvigni, dokler nista čisto pri bokih.

Vdihni, zavrti telo na drugo stran, vrni se na sredino, izdihni in ponovi vajo.

Pospeševalnik energije! Ta gib ni le dober za spodnji del križa, ampak se boš po vaji zaradi raztegljivosti počutila tudi bolj seksi. S tem, ko boš dvignila kolena proti srcu, boš pognala kri po telesu, posledično tudi kisik v možgane. Tako boš žarela in videti boš sveža!

Zdaj ni več izgovorov, da ne začneš že danes! ;) Mimogrede, pri nas lahko valjček najdeš na www.ideo.si

Po predlogi Danielle Mcnally priredila Lola Agnič
Fotografije: Nathaniel Welch, promocijsko gardivo

Preberi še: Želiš shujšati? Potem zvečer nikakor ne jej TEH živil! ali pa preveri še TOP vaje za lepo oblikovan zgornji del telesa (+video navodila)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri