Ubeži stresu

Redno gibanje je alfa in omega notranjega ravnovesja.

6. 1. 2014

In za to ti ni treba izvajati nobene naporne športne vadbe!

Veliko dobrega boš za svoje telo in dušo naredila že, če se boš v službo ali na faks občasno odpravili s kolesom (v kolikor vremenske razmere to dopuščajo) ali pa še raje: peš.

Razgradila boš stresne hormone, organizem bo načrpal kisik, tvoje misli pa bodo lahko odtavale daleč stran ...

Hitra hoja ima še večji učinek

In če ima običajna hoja že na splošno blagodejne vplive na naše telo in zdravje, lahko sklepamo, da ima hitra hoja še mnogo večji učinek.

To je pokazala tudi nedavna raziskava. Dr. Paul Williams, oče raziskave, je pod drobnogled vzel skoraj 39.000 rekreativnih pohodnikov in na podlagi rezultatov ugotovil povezavo med tempom hoje in pojavnostjo bolezni, kot so bolezni srca, sladkorna bolezen in demenca. Izkazalo se je, da ima hitra hoja večji učinek in da se tveganja za bolezni zmanšajo.

Kako hitro hoditi, da bo učinek kar najboljši? Približno 4 km/h. 400 metrov moraš prehoditi v približno 6 minutah.

Bo šlo? Ne dvomimo ;)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri