To so vaje, ki jih zdravi in fit ljudje delajo vsak dan sami doma

Vsi vemo, da se moramo za zdravo in fit telo gibati prav vsak dan. Če se tudi tebi - še posebno v tem vročih dneh - ne sliši najbolje, da bi se vsak dan potila v fitnesu, imamo tukaj nekaj vadb, ki ji lahko opravljaš tudi v zasebnosti svojega doma, ali pa še bolje - v naravi in s katerimi boš v letošnje poletje vstopila fit in zdrava.

To so vaje, ki jih zdravi in fit ljudje delajo vsak dan sami doma (foto: Profimedia) Profimedia
11. 2. 2016

1. Pilates

To je vsekakor ena izmed najboljših vadb, ki jih lahko delaš sama vsak dan. Za pilates ne potrebuješ posebne opreme, samo malce predznanja, da pravilno izvajaš vaje. Je odlična vadba, ki jo lahko izvajaš še ob ostalih telesnih aktivnostih in s katero aktiviraš tudi tiste mišice, za katere sploh nisi vedela, da obstajajo

2. Joga

Vaje iz joge so prav tako odličen način, da ostaneš fit, čvrsta in zdrava. Še posebno nekatere vaje kot je na primer obrnjeni plank (na fotografiji spodaj), pri izvajanju katerega boš že po nekaj dneh občutila spremembe na področju trebušnih mišic, ramen, zadnjice in nog. 

Prav tako izboljša metabolizem, osvobaja bolečine v hrbtenici in izboljšuje držo ter je zelo primerna za ljudi, ki veliko časa sedijo. Obrnjena deska ne le krepi mišice v rokah, trebuha in nog, ampak tudi razteza mišice v predelu ramen.

3. Plankanje

Pri plankanju gre prav tako za vadbo, za katero ne potrebujemo pripomočkov, vadba sama pa učvrsti mišice celotnega trupa, zadnjice in ramen. S pomočjo plankanja lahko v nekaj tednih popolnoma preobraziš svoje telo - seveda v kombinaciji z zdravo prehrano.

Strokovnjaki pravijo, da je dovolj že nekaj minut plankanja na dan. Poleg tega pa bo čvrsto telo in center preprečilo ali olajšalo bolečine spodnjega dela hrbta, izboljšalo tvojo držo in izboljšalo tvojo tekaško formo.

4. Tek

Tek vsak dan? Zakaj pa ne! Samo izberi si pravi tempo in razdaljo, ki ti bosta dopuščala, da se bo tvoje telo do naslednjega dne spočilo. Ne potrebuješ teči na polno vsak dan, naj bo tek ventil, ki bo sproščal tvojo napetost in stres

Tek je namreč odličen način, kako boš kurila kalorije skozi ves dan - za to je med tekom potrebno imeti nekaj krajših šprintov, ki trajajo nekje od 30-45 sekund in s katerimi boš dvignila svoj srčni utrip, nato pa normalno spet nadaljuješ v svojem tempu.

Pripravila: Tjaša Kokalj Jerala

PREBERI ŠE: VIDEO: Plaža 2017 - 1. trening za zadnjico, ramena in hrbet in VIDEO: Plaža 2017 - 2. trening za ozek pas in lepa ramena

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri