Te tvoje prehranjevalne navade »vlečejo k tlom«?

"To, kar ješ, lahko ima velik vpliv na tvoje počutje," zagovarja certificirana nutricionistka in avtorica knjige The Swift Diet, Kathie Madonna Swift.

Te tvoje prehranjevalne navade »vlečejo k tlom«? (foto: Profimedia) Profimedia
29. 7. 2016

S pomočjo avtorice Julie Kendrick in njene študije 5 energy Traps (and How to Avoid Them) smo odkrili glavne povzročitelje za tvojo vsakodnevno utrujenost. Preveri, če se prepoznaš v spodnjih točkah. Nauči se, kako upravljati s svojo vsakodnevno energijo s preprostimi življenjskimi in prehranjevalnimi spremembami.

1. Prevelika dnevna doza kofeina

Preveč kofeina dnevno lahko vpliva na tvoje telo ravno obratno kot bi si želela. Otežuje delovanje nadledvične žleze, ki ureja s stresom povezan hormon kortizol, kar lahko povzroči izčrpanost.

2. Predelana hrana

Rafinirane ogljikove hidrate, hidrogenirana olja in ostalo predelano hrano naše telo težje prebavlja. Posledično se lahko počutimo zelo utrujeni. Zato se je dobro tem jedem upreti, vsaj med tednom, ko za študij in na delu potrebujemo večjo mero energije kot med vikendi.

3. Preveč sladkorja

Sladkor prispeva k nizki ravni zdravih bakterij v tvojem črevesju, kar lahko slabo vpliva na metabolizem in imunski sistem ter vodi v zaspanost. Presežek dnevno vnesenega sladkorja in drugih sladil zelo otežuje regulacijo sladkorja v krvi in povzroča razna vnetja.

4. Premalo tekočine

Voda ne deluje kot čarobna palica, pa vendar ima številne pozitivne učinke na naše telo. Tako nekako piše poznavalka Kathleen M. Zelman. Če telesu ne zagotoviš primernega vnosa vode dnevno, lahko dehidriraš. Posledično je tudi tvoje počutje slabše. Še posebej moraš paziti, da telo oskrbiš s tekočino, če se giblješ v krajih s toplejšim podnebjem, med naporno vadbo, če si visoka.

5. Redna telesna vadba?

"Energija, ki jo pridobiš po jutranjem teku ti sporoča, kako srečni so možgani, ker jih tako lepo razvajaš s kisikom," je pred časom pisalo uredništvo zdravniškega portala curejoy.com v prispevku Why Your Brain Loves It When You Exercise. Kjer navajajo tudi, da redna telesna vadba ščiti možgane pred staranjem, te dela pametnejšo, krepi spomin in pripomore h kvalitetnejšemu spancu.

Torej, kaj še čakaš? Premakni svoje lepo telo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri