Tako za svojo postavo skrbi Dakota Johnson (trening + prehrana)

Jo tudi ti kdaj gledaš in si misliš "zakaj jaz ne morem imeti takšne postave in samozavesti"? No, od danes naprej ju lahko imaš!

Tako za svojo postavo skrbi Dakota Johnson (trening + prehrana) (foto: Profimedia) Profimedia
4. 3. 2017

Dakota Johnson v preteklosti ni bila kaj preveč fizično aktivna (kar nas je čisto presenetilo, saj je tudi prej imela vitko postavo) – vse dokler ni začela snemati golih prizorov v filmu 50 odtenkov sive in kasneje teme. In kaj je njena skrivnost, da je iz filma v film videti vedno bolj zapeljivo?

Kot je povedala za Daily Star, se ji je zdelo pomembno, da kljub vsemu ostane njena postava realna in naravna. Konec koncev je Anastasia Steele študentka in ne supermodel ali atletinja, zato je želela vzdrževati povprečno postavo.

No, mi mislimo, da je to že kar nad povprečjem. ;)

V času snemanja pije sveže stisnjene sokove.

Namesto, da bi jedla nezdravo in predelano hrano, se raje odloči za zdrav in hranljiv sok oziroma smoothie. Vanj da rada skoraj vse, najraje pa jabolka, limone, ingver, pa tudi pomaranče in kumarice.

To ji pomaga pri razstrupljanju telesa in jo za več ur napolni z energijo.

Vendar pa Dakota ne sledi nobeni posebni dieti.

Raje se odloči za preprost način: izloči gazirane pijače in s sladkorjem bogata živila ter predelano in hitro hrano.

Pri pripravah na snemanje 50 odtenkov teme sta ji pomagala priznana osebna trenerja Gunnar Peterson in Kacy Duke. Gunnar ji je sestavil program, ki je vključeval vaje za roke, trebušne mišice in zadnjico ter ji pomagal pri gibčnosti.

Kot je povedal za Vogue: "Vse to, kar Dakota dela v filmu – način, na katerega se giblje njeno telo – mora biti zmožna izvesti."

Kacy pa se je med tem osredotočila na "pretočne" in raztezne vaje, kot je na primer vaja z imenom Boginja, ki izgleda takole:

Za to vajo sta potrebni nadzor in eleganca

– dve kvaliteti, ki jih Kacy opredeljuje kot ključni, da se oseba počuti zapeljivo. Ti gibi niso samo oblikovali Dakotinega telesa, ampak so ji vlili tudi samozavest.

Med snemanjem v Vancouvru in Seattlu pa se je Dakota najraje posvečala jogi, ki ji je pomagala pri sprostitvi in učvrstitvi mišic na rokah in nogah, izostriti spomin, prav tako je z njeno pomočjo pokurila odvečne kalorije.

Smo pa ugotovili, da joga ni bila edina telovadba, saj je imela Dakota prav na snemanju še eno trenerko!

To je Ramona Braganza, njun trening pa je poleg joge vključeval tudi raztezanje, vaje za noge in trup ter intenzivni kardio.

Dakota je z njo trenirala petkrat tedensko, njeni treningi pa so trajali različno dolgo; od 20 minut (samo kardio) do 30 oziroma 45 minut, pri čemer je trenirala celotno telo.

Zato torej ni nič čudnega, da je med snemanjem izgledala takole:

Sledila je tudi programu 3-2-1, ki ga je Ramona oblikovala prav za zvezdnice, ki jih trenira. Ta vključuje tri intenzivne kardio vadbe, dva intervalna treninga za moč in set vaj za trup.

Za kardio je Dakota najraje skakala s kolebnico in tekla v klanec (na tekalni stezi), kar je za oblikovanje nog in zadnjice veliko bolj učinkovito kot tek na ravni površini.

Tukaj pa so vaje, ki jih je delala za učvrstitev nog in trupa:

1] V drža

Vajo začni tako, da se vsedeš na tla ter sediš vzravnano s pokrčenimi koleni in stopali na tleh. Rahlo se nagni nazaj in trebušne mišice potegni navnoter. Nato počasi dvigni noge, vsako posebej – tako, da so meča vzporedno s tlemi.

Ko si pripravljena, zravnaj noge tako, da s celotnim telesom oblikuješ črko V. Preštej do 10 in sprosti. To ponovi 3 krat. Ne pozabi, da mora biti hrbet raven. Dihaj normalno.

2] Dvig nog leže

Vleži se na bok v ravni liniji. Spodnja roka naj bo iztegnjena nad glavo. Glavo in iztegnjeno roko sprosti. Za podporo lahko daš zgornjo roko na tla, ampak cilj je, da za stabilizacijo telesa uporabiš trup.

Nato dvigni zgornjo nogo in z njo, brez da bi premaknila boke, (na)piši abecedo po zraku. Zamenjaj strani in ponovi z drugo nogo. Če se ti zdi vaja prelahka, lahko poskusiš dvigniti obe nogi hkrati.

3] Potisk z eno nogo

Ta vaja učvrsti hkrati zadnjico in trup (trebušne mišice). Postavi se na vse štiri in se nato spredaj spusti nižje, tako da imaš oporo na podlaktih. Potegni desno koleno proti prsim (stopalo naj bo napeto), nato pa iztegni nogo nazaj in navzgor. Na koncu ponovno koleno potegni k prsim (to je končni položaj).

Naredi 20 ponovitev in zamenjaj nogi. Če se ti zdi prelahko, lahko na gležnje daš še uteži.

Še več vaj iz serije "The Fifty Shades Darker Workout with Ramona Braganza" si lahko ogledaš na tej povezavi.

Tako, priprave na poletje se lahko začnejo! ;)

Pripravila: Nika Švajncer

Poglej še: 10 najlepših oblek zvezdnic z rdeče preproge (FOTO) ali pa preberi, kako poudariti svojo ženstvenost.

Priporočamo tudi: Si opazila rdeče križce na rokah zvezdnikov? Poglej, kako (zelo močno) sporočilo nosijo!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri