Svet je obnorela Švedska dieta, ki obljublja hitro izgubo kg (jedilnik + kako deluje)

Švedska dieta je ena izmed zadnjih hitov, pri kateri so rezultati hitro vidni in se je ni težko držati. Vključuje zmanjšan vnos ogljikovih hidratov ter je osredtočena predvsem na uživanje maščob in beljakovin. Njena prednost je tudi ta, da lahko pozabiš na štetje kalorij in časovno omejitev prehranjevanja, potrebno se je le dosledno držati pravil.

Svet je obnorela Švedska dieta, ki obljublja hitro izgubo kg (jedilnik + kako deluje) (foto: Profimedia) Profimedia
18. 11. 2016

Švedska dieta postopoma pospeši metabolizem, zmanjša apetit in pripomore k prebavi ter na tak način zagotovi trajnostno izgubo odvečnih kilogramov.

Dieta vsebuje veliko vitaminov, mineralov, aminokislin in elektrolitov, ki jih telo med nižjim vnosom hrane zelo potrebuje. Prav tako vključuje vlaknine in zeleni čaj, ki dokazano pomagajo pri izgubi telesne teže.

Švedska dieta postopoma iz telesa očisti strupe, pospeši metabolizem in zavira apetit ter tako optimizira varno, zdravo in hitro izgubo odvečnih kilogramov.

Ta priljubljena LCHF (visoko maščobna in nizkohidratna) dieta je dosegla ogromen uspeh na Švedskem in Norveškem zahvaljujoč trem strokovnjakom: Dr. Sofie Hexeberg, Sten Sture Skaldeman in Lars-Erik Litsfeldt.

Gre za način prehranjevanja, ki nudi enakomerno, stabilno in zdravo izgubo odvečnih kilogramov s preprosto in naravno dieto. Kar je najpomembnejše pri tem, pa je to, da dejansko DELUJE!

Švedska dieta živila deli v tri osrednje skupine:

1. Dovoljena živila:

- vse vrste mesa (piščanec, govedina, puran, divjačina)

- vse vrste rib in rakov

- jajca, pripravljena na katerikoli način

- zelenjava, ki raste na zemlji (zelje, ohrovt, brokoli, bučke, olive, paradižnik, špinača, gobe, solara, avokado, paprika, šparglji, jajčevci)

- mlečni izdelki z izključno visokim odstotkom maščobe (jogurt, maslo, smetana, skuta, sir, grški jogurt)

- oreščki in semena (sončnična semena, orehi, bučna semena, mandlji, lešniki, indijski in brazilski oreščki)

- zeleni čaj, nesladkana limonada, zelenjavni napitki

2. Občasno dovoljena živila (ne več kot dvakrat na teden):

- zelenjava kot so pesa, korenje in zelena

- sadje (en kos na dan namesto sladkarij, še posebej priporočljivo je jagodičevje)

- čokolada z visokim deležem kakava (najmanj 70% kakava)

3. Živila, ki NISO dovoljena:

- sladkor, sladkani sokovi, gazirane pijače, pekovski izdelki, torte, sladoled, musliji in umetna sladila

- žitarice in škrobnata živila (kruh, riž, testenine, krompir, čips, kosmiči, kaše)

- margarina in rafinirana olja

- alkohol, še posebej pivo

Dieta je primerna tako za fizično aktivne ljudi kot tudi tiste, ki si želijo bolj zdravo živeti. Zaradi njene preprostosti, si hrano lahko pripravimo doma ali pa si jo privoščimo v restavraciji.

Če torej želiš hitro in brez stradanja izgubiti kilograme ter odstraniti odvečno maščobo, ti priporočamo, da jo preizkusiš.

Napisala: Nika Švajncer

Preberi še: Ogljikovi hidrati ali maščobe? ali pa odkrij odlične bližnjice do boljšega počutja.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri