Solate so zakon!

Polne so vlaknin, mineralov in vitaminov, poleg tega pa naredijo volumen in boš zaradi tega manj pojedla, zato si jo lahko privoščiš ob vsakem obroku.

26. 5. 2011

Francozinje, ki jim tako rade zavidamo vitkost, jih jedo pred obrokom …

V vsakem delu dneva si privošči drugačno in tako ne boš le uživala v različnih okusih, temveč boš telo preskrbela tudi z različnimi hranili.

Poleg solate si za malico privošči še:

  • Grški jogurt z borovnicami, orehi in cimetom

Namesto grškega lahko izbereš ovčji jogurt, namesto borovnic maline, orehe pa po okusu zamenjaj z mandlji, lešniki ali oreščki makadamije, vse skupaj premešaj z mešalnikom in uživaj.

  • Zelena z arašidovim maslom

Žlico naravnega arašidovega masla (arašide zmešaj v mešalniku do gladke mase) pomalicaj s steblom zelene.

  • Mandljevo maslo z jabolki

Mandljevo maslo (mandlje zmešaj v mešalniku do gladke mase) premaži po rezinah ekološko pridelanega jabolka.

Jedilnik za popoln dan

Zajtrk: Nekaj predlogov za zdrav začetek dneva, ki ti bo dal energijo do kosila:

  • Zmečkanček iz skute ali sirotke s sadjem, kokosovimi kosmiči in lanenimi semeni
  • Polnomastni jogurt z mandlji, jabolkom ali kivijem, žličko kakavovih zrnc in žličko medu, 2 žlici ovsenih kosmičev ali otrobov in žlička cimeta
  • Pusta skuta z žlico bučnega olja in praženimi semeni ter popečen kruh iz kaljene pšenice
  • Jajčka, popečena na maslu ali kokosovi masti, potresena s kalčki in kurkumo
  • Skodelica ovsene kaše s praženimi bučnimi semeni
  • Jajčka, popečena na mladi špinači in popečenem jabolku, narezanem na rezine

Kosilo: Po njem ne boš potrebovala popoldanskega počitka, temveč boš polna energije kljubovala vsem nalogam, ki te čakajo:

  • Rukola v solati s popečenimi repki kozic, češnjevimi paradižniki, svežo baziliko in koščki pomaranče
  • Rile ribe na žaru ter zeljna solata s fižolom, korenjem in bučnim oljem
  • Solata s popečenimi koščki purana ali tofuja in pinjolami
  • Kvinojino-riževa solata s tofujem in morskimi algami

Večerja: Z večerjo ponudimo telesu hranila, ki jih potrebuje za obnovo v času nočnega počitka. Nekaj namigov:

  • Popečene bučke ali jajčevci in sardine v olivnem olju
  • Motovilec, mlada špinača in rukola v solati s tunino, cvetkami brokolija in praženimi pinjolami
  • Kremna avokadovošpinačna juha z grškim jogurtom
  • Divji losos v čemaževi omaki in mladi beluši na žaru.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri