Sendvič je lahko tudi zdrav obrok!

Ali vsak dan kosiš za svojo delovno mizo? Med hitrim grizljanjemsendviča vmes še pregleduješ elektronsko pošto, bereš časopis in klepetaš po telefonu?

12. 12. 2011

No, dietetiki že nekaj časa opozarjajo, da se prav v teh hitrih in nezdravih vmesnih prigrizkih v pisarni večini ljudi nabirajo odvečni kilogrami.

Pa vendar ...

Ali si vedala, da so lahko tudi sendviči nadvse uravnotežen in predvsem okusen obrok, če med dva kosa polnozrnatega kruha naložiš zares izbrane sestavine po principih zdravega jedilnika?

Naj ti nekaj zares izbranih sestavin kar takoj namignemo. Zmagovalno bogatenje zdravih rezin kruha so:

  • manj mastni puran ali piščančje prsi,
  • zelenjava
  • in pa sir.

Vseeno pa se poskusi držati pravila, da med hranjenjem ne počneš drugih stvari.

Zelo pomembno je, da dobro prežvečiš vsak grižljaj in se osredotočiš le na tisto, kar jesš. Tako se boš zagotovo bolj nasitila, sprostila in predvsem napolnila z novo energijo za preostanek delovnega dne.

Več o zdravi pripravi sendvičev in nekaj top receptov zanje v prispevku Zdrav obrok v pisarni.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri