S pravimi navadami in razvadami nad trdovratni celulit

Poznavalci pravijo, da se je mogoče s pravo hrano in pravimi navadami boriti celo proti nadležnemu celulitu. Preveri katero!

18. 6. 2011

Pa začnimo ...

Ne izpuščaš obrokov!

Če slediš nekemu prehranjevalnemu urniku, se nanj navadijo tudi možgani, ki točno vedo, kdaj lahko pričakujejo naslednji obrok. Nenačrtovani prigrizki pa so navadno zelo kalorični in nezdravi.

Izogibaš se beli moki

Vsaj dve študiji sta pokazali, da imajo ljudje, ki uživajo polnozrnato hrano, manj maščob na
trebuhu kot tisti, ki jedo več bele moke. In ob vsej izbiri polnozrnatih izdelkov zares ne bi smela imeti večjih težav. Polnozrnati kruh in testenine dalj časa dajejo občutek sitosti.

Maščobe so tvoje prijateljice

Morda se bo slišalo malce dvoumno, a za izgubo maščobe moraš preboleti svojo fobijo pred maščobami. Zdrave maščobe, kot so v oreščkih, avokadu, olivnem olju, lahko v resnici pomagajo pri izgubi teže in tudi celulita. Seveda morajo biti to le dodatki, ne glavni obroki.

Goljufaš na pravi način

Namesto da vsak dan po malem goljufaš (v resnici le sama sebe), si enkrat na teden privošči obrok po želji – od čokoladnih tort do pohanih pišk. To zagotovo ne bo naredilo večje škode!

En vegi dan na teden

Raziskave so pokazale, da imajo mesojedci veliko več težav s težo in prenajedanjem kot vegetarijanci. Zmanjšaj količino mesa na jedilniku, en dan na teden pa si privošči le sadje in zelenjavo.

Solata pred kosilom

Pred glavno jedjo pojej solato ali sadje, tako boš za glavni obrok zanesljivo pojedla veliko manj. Lahko si privoščiš tudi druge predjedi, a izberi manj kalorične.

Se zdi smiselno?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri