Privošči si kopel

In se znebi stresa, celulita, utrujenosti, prehlada ter obenem izboljšaj obrambni sistem svojega telesa.

28. 1. 2014

Poležavanje v banji je odlično za telesno in duševno dobro počutje, za kopel pa ne potrebuješ več kot 20 minut.

Celulit

Kopanje je velik sovražnik celulitu. Če vodi za kopanje dodaš mineralne soli z naravnim kalijem, boš s tem uravnavala zadrževanje tekočin in pospešila krvni obtok, zaradi česar bo tvoja koža sveža in napeta.

Spanje

Se zvečer obračaš in premetavaš, namesto da bi potonila v spanec? Kopel je dobra in naravna alternativa tabletam za spanje, če trpiš zaradi prekinjenega sna. Le 10 minut v topli vodi bo dvignilo tvojo temperaturo na raven, ki je idealna pred spanjem, zaradi česar se boš lažje pogreznila v miren spanec. Da bo kopel koristno vplivala na spanje, se takoj po njej ulezi v posteljo ali pa 10 minut ostani ovita v brisačo in globoko dihaj.

Stres

Vodni tresljaji ob tvojem telesu te bodo globoko sprostili. To v kombinaciji s toploto pomeni, da boš nezavedno začela globlje dihati, kar bo upočasnilo tvoj srčni utrip in sprostilo napetost v tvojem telesu. Nekaj sivke v kopeli te bo še dodatno sprostilo in pomirilo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri