Premisli, preden dosoliš

Si vedela, da Slovenci zaužijemo kar 150 % več soli, kot je še primerno za naše telo?

23. 4. 2009

Preveč natrija povzroča povišan krvni tlak, ta pa možgansko kap. Previsok vnos soli je povezan tudi z želodčnim rakom, osteoporozo, astmo, ledvičnimi kamni in sladkorno boleznijo.

Zato ...

  • Zmanjšaj uživanje soli
  • Izbiraj živila, ki nimajo dodane soli (natrija).
  • Izogibaj se industrijsko predelani hrani, polpripravljenim, pripravljenim ter konzerviranim živilom.
  • Izogibaj se dosoljevanju jedi iz navade (pri kuhanju ali pri mizi), ne da bi prej jed poskusila.
  • Kupuj manj slan kruh in krušne izdelke (žemlje, kajzarice, sirove štručke itd.).
  • Redko in v majhnih količinah uživaj prekajeno meso in mesne izdelke.
  • Pri pripravi obrokov uporabljaj različna zelišča/začimbe (sveža, suha ali zamrznjena) namesto kuhinjske soli.
  • Malico za službo raje pripravi doma s svežimi in zdravimi sestavinami, namesto da ješ zunaj. Hrana zunaj je manj zdrava, ponavadi je tudi močno presoljena.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri