Pozabi na tehtanje in vadi za boljše počutje

Namesto, da bi se obremenjevala, koliko kilogramov se ti je nabralo v preteklem letu, pozabi na hujšanje in se raje osredotoči na dobro počutje.

10. 1. 2011

Da ti zaradi cilja - shujšati določeno število kilogramov v določenem času - ne bi v kratkem zmanjkalo volje, začni migati za dobro počutje. Takšen pogled na vadbo ti bo prinesel dodatno motivacijo, učinki redne vadbe pa se bodo s časom pokazali tudi na tvojem telesu.

Poskusi naslednji trik: Tehtnico za en mesec pospravi v omaro in se po rekreaciji raje vprašaj, kako je vadba vplivala na tvoje razpoloženje.

Če boš grešila, boš tudi vztrajala

Da bi kilogrami začeli kopneti, moraš biti vztrajna, znebiti se moraš občutka krivde, če kakšen dan enostavno preležiš na kavču ali se do sitega naješ najljubših jedi. Takšne grehe si enostavno MORAŠ privoščiti! Zakaj? Da boš lahko vztrajala!

Stres naj nadomesti čisti občutek sreče

Dejstvo je, da stres, ki ga občutiš zaradi krivde, vpliva ne samo na tvoje psihično počutje, pač pa tudi na fizično stanje tvojega telesa. Ravnovesje v telesu pa lahko vzpostavi športna dejavnost, ki ti je pri srcu in ob kateri boš pozabila na vsakodnevne težave - med miganjem se bo namreč v kri sprostilo veliko endorfinov oz. hormona sreče, ki bo izpodrinil kraljevanje stresnega hormona kortizola.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri