Pošlji PMS na dopust

Predmenstrualno nadlogo lahko premagaš! V nadaljevanju te bomo oborožili z naslednjimi nasveti ...

22. 6. 2010

Zavrni sol

Izogibaj se živilom z visoko vsebnostjo natrija, ker povzročajo zadrževanje tekočine v tkivu. Odvečno sol boš iz telesa izločila s pitjem večjih količin vode.

Poskusi vitaminsko-mineralne dodatke

Dodatek 1000 do 1200 mg kalcija na dan pomaga ublažiti nihanje v razpoloženju in zadrževanje vode v telesu. Dnevni odmerek vitamina B6 (do 100 mg), vitamina E (do 400 IU) in magnezija (od 200 do 400 mg) lahko prepreči napetost v prsih in oteklost.

Aktiviraj znojnice

Že samo 30-minutna vadba požene endorfine na plan, kar prispeva k zmanjšanju glavobolov, manjši razdraženosti, utrujenosti in poželenju po hrani.

Odmisli stres s sprostitvenimi tehnikami

Močan stres poslabša težave, povezane s PMS-om. Vzemi si vsak dan od 10 do 15 minut samo zase, po možnosti takrat, ko občutiš v sebi največjo napetost. Poskusi z jogo, globokim dihanjem, s (samo)masažo ali poslušanjem glasbe, ki te sprošča.

Zamenjaj vrsto tabletke

Jemlji kontracepcijske tablete vsak dan ob približno istem času, da čim bolj zmanjšaš možnost pojava stranskih učinkov. Veliko žensk občuti manjše težave med jemanjem tablet, če jih jemljejo zjutraj. Če tudi to ne pomaga, se z ginekologom pogovorita o zamenjavi tabletke.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri