VIDEO: Plaža 2017 - 2. trening za ozek pas in lepa ramena

Tokrat smo v sklopu projekta Plaža 2017 zate pripravili dve vaji za ozek pas in eno za lepo oblikovana ramena

VIDEO: Plaža 2017 - 2. trening za ozek pas in lepa ramena (foto: Profimedia) Profimedia
6. 6. 2017

Pozdravljena, bralka in udeleženka fit projekta Plaža 2017!

Tokrat smo zate pripravili naslednje tri vaje:

  • izteg trupa (45°)
  • potisk nad glavo stoje
  • priteg kolen leže

Preden obupaš, ker si niti v sanjah ne moreš predstavljati, kaj naj bi pomenil priteg kolen ali izteg trupa pri kotu 45°, naj ti povemo, da sta

ti dve vaji zelo koristni pri oblikovanju ozkega pasu!

Povrhu vsega pa boš imela še lepo oblikovana ramena (vaja št. 2).

Tudi te vaje lahko izvajaš tudi doma ali na prostem, tako da izgovora ni. ;) Pri vsaki naredi 3 serije po 8–12 ponovitev.

1. vaja: izteg trupa (45°)

Vaja je namenjena krepitvi spodnjega dela hrbta. Zbogom, "muffin top"! Kako lahko vajo izvedeš doma, pa je opisano v videu (mogoče boš k izmenični vadbi spodbudila še koga od domačih ;)).

2. vaja: potisk nad glavo stoje

Vaja je namenjena krepitvi in oblikovanju lepih ramen. Namesto ročk lahko uporabiš plastenke z vodo.

3. vaja: priteg kolen leže

Vaja je namenjena krepitvi trebušnih mišic. Pri izvedbi bodi pozorna na medenico! Vajo lahko izvajaš tudi doma na ravni površini (namig: če želiš naklon, uporabi na primer ležalnik).

Ne pozabi!! Pred treningom se 5–10 minut dobro ogrej in po njem naredi še raztezne vaje (raztezanje). Na tak način si bo tvoje telo hitreje opomoglo.

Želiš vsak teden recepte, treninge in motivacijske članke prejemati na svoj e-mail? Potem se prijavi na projekt Plaža 2017 tukaj

Velika zahvala vodstvu in osebju Unifit Pristan, ki so nam omogočili snemanje.

Si prejšnji teden zamudila prvi video trening? -> VIDEO: Plaža 2017 - 1. trening za zadnjico, ramena in hrbet.

Preberi še: Kosilo na hitr'co: 5 zdravih solatnih krožnikov za poletno osvežitev.

Priporočamo tudi: Ko obsedenost s popolnim telesom postane velika težava (in kako jo odpraviti).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri