VIDEO: Plaža 2017 - 1. trening za zadnjico, ramena in hrbet

3, 2, 1... Naj se projekt Plaža 2017 začne!

VIDEO: Plaža 2017 - 1. trening za zadnjico, ramena in hrbet (foto: Profimedia) Profimedia
30. 5. 2017

Draga bralka in udeleženka našega fit projekta Plaža 2017!

Končno je tukaj prvi video trening z osebnim trenerjem Vitjo Sikoškom. Recept za 5 zdravih in hitrih zajtrkov (ki si jih lahko pripraviš kar vnaprej) že imaš, zdaj pa je čas, da v svojo uravnoteženo prehrano vključiš še tale super trening!

V prvem tednu 8-tedenskega projekta smo zate pripravili:

  • vajo za lepo oblikovane noge in zadnjico,
  • vajo za krepitev hrbtnih mišic,
  • vajo za krepitev ramenskega obroča.

Skozi dva sklopa vaj (1. in 2. teden) boš tako lahko odtrenirala celotno telo, kar pomeni, da boš v 8-ih tednih skupaj prejela kar 4 različne treninge, ki jih lahko pridno uporabljaš tudi po koncu projekta. Težavnost treninga se bo vsaka dva tedna tudi nekoliko stopnjevala.

Dovolj "nakladanja", daj mi že ta trening, no!

Vse vaje lahko izvajaš tudi doma ali na prostem. Pri vsaki naredi 3 serije po 8–12 ponovitev.

1. vaja: korak na klop

Vaja je namenjena krepitvi in oblikovanju sprednjega dela nog in zadnjice.

2. vaja: veslanje sede na škripcu

Vaja je namenjena krepitvi hrbtnih mišic in izboljšanju drže (kar je še posebej koristno, če tvoje delo vključuje pretežno sedenje).

Odlična zamenjava za veslanje je lahko vaja "superman", ki jo lahko izvajaš kjerkoli:

via GIPHY

3. vaja: stranski dvig rok s pokrčenimi komolci

Vaja je namenjena krepitvi ramenskega obroča. Če vajo izvajaš doma, namesto ročk uporabi kar plastenke z vodo.

Še posebej priporočljiva je za tiste, ki so v zgornjem delu telesa bolj "trdi".

Ne pozabi!! Pred treningom se 5–10 minut dobro ogrej in po njem naredi še raztezne vaje (raztezanje). Na tak način si bo tvoje telo hitreje opomoglo.

Želiš vsak teden recepte, treninge in motivacijske članke prejemati na svoj e-mail? Potem se prijavi na projekt Plaža 2017 tukaj

Mi že komaj čakamo naslednji teden, pa ti? ;)

Velika zahvala vodstvu in osebju Unifit Pristan, ki so nam omogočili snemanje.

Preberi še: Zdrav zajtrk: 5 idej za pripravo zajtrka vnaprej (+vzelo ti bo zelo malo časa!) ali pa 6 pravil čistega prehranjevanja.

Priporočamo tudi: "Naučila sem se vzljubiti svoje telo in uživati v življenju".

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri