Trenerka Jennifer Lopez je razkrila, kaj počne za svojo postavo (jedilnik + vaje)

Jennifer Lopez ima fantastično postavo, še posebej, če pomislimo na to, da je njen urnik na polno zaseden in da ima dvojčka Maxa in Emmo. Osebna trenerka Tracy Anderson je razkrila, kaj zvezdnica počne, da ohranja tako fit postavo.

Trenerka Jennifer Lopez  je razkrila, kaj počne za svojo postavo (jedilnik + vaje) (foto: Profimedia) Profimedia
24. 7. 2017

Osebna trenerka Tracy Anderson (ki mimogrede pri ohranjanju postave pomaga tudi igralki Gwyneth Paltrow) je razkrila, da se Jennifer prehranjuje z zgolj organsko, svežo, kvalitetno proteinsko in hranljivo hrano.

Tracy prisega na to, da je vsa hrana sveža in nepredelana. »Edina stvar, ki je predelana, je beljakovinski prašek, ki ga občasno uporabljamo v shake-ih«, pravi.

Kar tudi pomeni, da se Jennifer izogiba ...

... v preteklosti svoji najljubši hrani – pici, prav tako pa se je odrekla vsej ocvrti in hitri hrani.

Pretežno beljakovinska prehrana

Jennifer je za spletno stran news.com.au povedala, da je njena prehrana razmeroma lahka in vsebuje veliko beljakovin, kar ni presenečenje, saj za ohranjanje takšne postave telo potrebuje zadostno količino le-teh.

Svoj dan navadno začne z beljakovinskim napitkom, ki jo pripravi na dan in ji da energijo.

Pravi, da je njen režim prehranjevanja v bistvu odvisen od urnika. "Ko se ukvarjam s snemanjem showa v Las Vegasu, jem veliko rib, še posebej sushi, saj se pred showom ne želim počutiti »težke«. Šele po snemanju pojem normalen obrok", pravi.

Jennifer uživa vse vrste beljakovin, od mlečnih do tistih rastlinskega izvora. Te so pomembne za rast mišic zadnjice in stegen, da dobijo lep in čist ukrivljen videz (beri: obline).

Naše telo (med drugim) potrebuje beljakovine tudi zato, ker le-te popravljajo izsušene celice in na tak način upočasnijo staranje kože.

Pri ohranjanju postave ji pomaga tudi to, da je preprosto srečna.

»To, kar se dogaja znotraj nas, se odraža tudi na naši zunanjosti in Jennifer je zelo srečna oseba, kar se odraža na njeni lepoti«, pravi Tracy Anderson.

»Je zelo uravnotežena oseba in kljub temu, da se prehranjuje zdravo, ne izpusti pomembnih prazničnih dogodkov z otroki. Ravno zato je toliko bolj pomembno, da je pri telovadbi dosledna, saj tako telesa ne rabi izpostavljati ekstremnim dietam«, še dodaja.

Večina zvezdnic je obsedena s hujšanjem, da bi bile videti čim bolj vitke, Jennifer pa je svoje obline sprejela takšne, kot so.

Verjame, da prevelika izguba kilogramov in pretirana vitkost posledično privedeta do tega, začnemo uničevati svoje zdravje (in telo). Pravi, da raje izgleda in se počuti dobro, kot pa da bi se obremenjevala, kaj pravi tehtnica.

Prav zato raje svoj čas preživlja v fitnesu kot pa da strada, kar za človeško telo nikakor ni dobro, saj izgublja le energijo, maščoba pa ostaja.

Jennifer dnevno spije veliko ...

... vode, ki ji iz telesa pomaga odplakniti strupe, prav tako pa pomaga koži, da ostane navlažena in sijoča.

S pomočjo trenerjev trikrat tedensko izvaja trening z utežmi

Jennifer ima več osebnih trenerjev, s pomočjo katerih njeni treningi ne postanejo dolgočasni. Poleg fitnesa in treninga z utežmi se ukvarja z boksom, ki ji pride prav tudi pri snemanju akcijskih filmov.

Prav tako rada izvaja kardio, saj ji ta pomaga pokuriti dodatne kalorije. Njen kardio trening sestavljajo kolesarjenje, tek, boks in ples. Po intenzivnem treningu se najraje sprošča v banji ali s pomočjo masaže.

Če želiš izvedeti, kako trenira Jen, si oglej spodnji posnetek z vajami njene trenerke:

Za takšno zadnjico, kot jo ima Jennifer, pa ni zaslužen samo trening, saj za to obstaja tudi nekaj živil! Oreščki, polnozrnata živila in tuna so samo nekatera od njih.

Primer njenega dnevnega jedilnika:

Zajtrk: beljakovinski smoothie z goznimi sadeži

  • - 1 merica beljakovinskega praška
  • - ¾ skodelice jagod
  • - ¼ skodelice borovnic
  • - ¼ skodelice malin
  • - ¼ skodelice grškega jogurta
  • - ¼ jedilne žlice cimeta
  • - ¼ jedilne žlice medu
  • - ¼ jedilne žlice svežega limoninega soka
  • - ¼ skodelice kock ledu

Kosilo: solata s topljenim sirom (queso)

  • - listnati ohrovt (lahko zamenjaš tudi s špinačo/zeleno solato)
  • - 2 jedilni žlici bučnih semen
  • - 20g topljenega sira (queso)
  • - 2/3 jedilne žlice svežega limoninega soka
  • - 2 jedilni žlici olivnega olja
  • - 1/3 velike šalotke (mlete) z morsko soljo

Malica: kos sadja/zelenjava

Večerja: piščančje prsi na žaru z ½ skodelice dušenega brstičnega ohrovta in ½ skodelice pečenega sladkega krompirja s soljo

Sladica: piškot s koščki čokolade

Seveda se tudi Jennifer občasno pregreši, vendar pri tem nikoli ne pretirava

– ravno na tej točki veliko ljudi izgubi bitko s kilogrami.

Prav je, da se ob priložnosti nagradimo z nečim nezdravim, težava pa nastopi, ko se to začne ponavljati vsak dan. Ni nam potrebno šteti vsako kalorijo, vseeno pa moramo vedeti, kje je meja.

Naj bo tvoj način prehranjevanja uravnotežen – prehranjuj se zdravo in uživaj v občasnih majhnih pregrehah. Če pa k temu dodaš še trening, pa si zmagala! :)

Napisala: Nika Švajncer

Preberi še: KAJ je v resnici celulit in KAKO za vraga se ga čimprej znebiš? ali pa 6 fantastičnih nasvetov Iris Mulej za fit telo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri