Naša novinarka je preizkusila PRIJAZNO DIETO! To je njen fantastičen rezultat

Želiš izgubiti nekaj kilogramov, se znebiti napihnjenosti, imeti več energije in lepšo kožo? Dieta 16/8 je kot nalašč zate!

Naša novinarka je preizkusila PRIJAZNO DIETO! To je njen fantastičen rezultat (foto: Profimedia) Profimedia
12. 7. 2018

Številni, ki so preizkusili to fantastično dieto 16/8 (med njimi tudi naša novinarka Ana), pravijo, da resnično zagotavlja fantastične rezultate.

"Ves čas sem se počutila zelo napihnjeno, zatečeno, moj nivo energije je bil zelooo nizek, koža na obrazu je bila prekrita z rdečico, ni bila videti dobro... Moje splošno počutje je bilo res slabo," nam je razložila novinarka Ana.

"Bil je skrajni čas, da naredim korak v drugo smer. Fantov prijatelj mi je čisto slučajno predstavil dieto 16/8 in me spodbudil, naj poskusim z njo. Kaj tako fantastičnega še ne," je bila jasna.

"Moje telo je po treh tednih vidno vitkejše, pomlajeno, napihnjenost je povsem izginila in občutek imam, da je moje splošno zdravje okrepljeno."

Kako sijajno, mar ne?

Zveni predobro, da bi bilo res?

Takole gre. Tu je dieta 16/8, ki vključuje premore med uživanjem hrane. Stoj, ne prestraši se prehitro in ne obupaj, še preden si sploh začela! Ne skrbi, ne govorimo zgolj o še eni novi trendni dieti (čeprav skoraj ne moremo mimo dejstva, da nanjo prisega tudi Kate Hudson).

Gre za je intervalno prehranjevanje oziroma postenje (ang. fasting), ki zagotavlja številne pozitivne učinke.

Pravzaprav lahko ješ dokaj normalno (beri: tudi alkohol in testenine so dovoljene), upoštevati moraš le eno pravilo, ki kar najbolj ustreza tvojemu telesu in cilju, ki ga želiš doseči. Preveri, katero!

Kako deluje dieta 16/8?

Gre za to, da si v dnevu izbereš osemurni interval, denimo od 12. do 20. ure ali od 10. do 18. ure, v katerem zaužiješ vse potrebno za ta dan.

Če si torej privoščiš pozen zajtrk (ali ga izpustiš), boš čisto z lahkoto dosegla 16-urni post. Po raziskavah večjemu številu metabolizmov ustreza post po 17. uri, torej je večji učinek, če izpustiš večerjo kot pa zajtrk, vendar to ne drži vedno 100-odstotno.

Pomembno je tudi to, da za večerjo (če je ne izpustiš) posežeš po nečem lahkem, kar bo organizem ponoči lažje prebavil. Primer večerje: riba z zelenjavo.

Metodo imenujemo tudi nočni post, saj večino 'odrekanja' opraviš kar med spanjem.

Dieta 16/8 vključuje številne pozitivne učinke!

Postenje je najlažja pot, da spraviš svoje črevesje in telo v stanje regeneracije (torej tako da v roku 16 ur ne zaužiješ ničesar). To spodbudi obnovo celic (učinek proti staranju) in uravnovesi črevesno floro.

Po koncu prvega tedna prakticiranja diete 16/8 se ti bo zdelo, da odvečni kilogramčki kar odpadajo.

Izboljšalo se bo stanje tvojega duha, zbistrila boš misli (ne pretiravamo!) in izkristalizirala fokus.

V drugem tednu diete bo lahko napihnjenost popolnoma izginila, lahko pa se znatno izboljša tudi stanje tvoje kože.

Edina negativna stran diete 16/8: to vsekakor ni ena od tistih diet, ki postrežejo z 'že čez noč vidnimi rezultati'.

Šele po nekaj tednih prakticiranja te metode pride do vidnih rezultatov in zdravstvenega napredka. In da v tem času ne bi izgubila mišične mase, je zelo pomembno, da med obroki zaužiješ dovolj proteinov, zelenjave in zadostno količino vode.

To dieto podpira tudi znanost!

Intervalno prehranjevanje oziroma preprosteje post je podprt tudi z znanstvenimi dognanji.

Organizem namreč potrebuje fazo posta, da se posveti svojim mehanizmom, da se ti lahko opomorejo. Nenehni vnos hrane ga namreč obremeni, saj se mora ves čas ukvarjati s predelavo tuje snovi.

Naj te opomnimo, povsem vredu je, če v času faze posta piješ nesladkano kavo, vodo ali zeleni čaj.

Si že nestrpna in želiš izvedeti, kakšen je okus te nove 'diete'? Gremo v akcijo še danes!

Preberi še: Pozabi na diete, zvezdnice zdaj namesto tega norijo za ... TEM! in TO vsako poletje za lepo postavo počne Maja Keuc

Priporočamo tudi: Si do poletja želiš čvrstejšo zadnjico in zapeljive noge? TOLE! (video)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri