Nad pomladansko utrujenost s čiščenjem telesa in duha!

Za ta letni čas je značilno, da imamo občutek pomanjkanja energije, da smo pretežki in da se premalo gibljemo. In tako običajno tudi je.

Nad pomladansko utrujenost s čiščenjem telesa in duha! (foto: profimedia) profimedia
19. 4. 2014

Potem ko si v hladnejših mesecih (nehote) naberemo nekaj viška kilogramov, s čimer tudi ni nič narobe, je zdaj tu idealen čas, da se znova znebimo maščobnih zalog in z njimi klasične pomladanske utrujenosti.

Naj živi razbremenitev ;)

Spomladansko čiščenje telesa in duha!

  • Telovadba

Najboljše zdravilo proti spomladanski utrujenosti je šport. Sprehodi, kolesarjenje, plavanje in obisk fitnesa. Vse to je kot nalašč, če se hočeš znebiti občutka utrujenosti in nejevolje. No, veliko ljudi se s športom ne ukvarja kaj dosti, zato takim svetujemo nekaj zvijač.

Če se pelješ z avtobusom, izstopi postajo ali dve prej, izogni se dvigalom in raje uporabi stopnice. Že zjutraj lahko razgibaš telo: ko si še v postelji, dvigni noge visoko in delaj vajo 'vožnja s kolesom.'

  • Osvežilna prha

Že naši predniki so vedeli, da je voda pravi življenjski eliksir. Utrujenosti ne daj proste poti, privošči si sproščujočo prho. Najprej se prhaj s toplo vodo. Topel curek vode bo blagodejno vplival na celotno telo. Pusti topel curek, da kar nekaj časa boža telo. Gel za prhanje naj bo sproščujoč in prijetnega vonja, saj boš tako še dodatno pripomogla k boljšemu počutju.

  • Hrana in energija

Ko boš naslednjič brez energije, namesto po kavi posezi po hrani, ki je nadomestek za energijo.

Voda z limono

Z dodatkom limone se voda spremeni v naravni napitek z elektroliti, ki so ključni, da celice proizvajajo energijo. Hidracija je glavna za boljše počutje. Raziskave so pokazale, da so ženske, ki so dehidrirane, bolj nagnjene k utrujenosti.

Sveže sadje

Naravni sladkor, ki ga vsebuje sadje, poskrbi za dvig energije in uravnana krvni sladkor, saj je poln vlaken. Naredi si smuti z borovnicami, jagodami in jogurtom ali pa dodaj še ananas.

Oreščki

Indijski oreščki, mandlji in lešniki igrajo pomembno vlogo pri pretvarjanju sladkorja v energijo. Prav tako vsebujejo vlakna za uravnavanje krvnega sladkorja in proteine za občutek sitosti. Zato je majhna vrečka oreščkov v tvoji torbici nepogrešljiva.

Temna čokolada

Košček ali dva temne čokolade po kosilu je nekaj zares dobrega, saj vsebuje naravni stimulant teobromine, nekaj podobnega kot kofein, ki ti bo zvišal energijo in izboljšal tvoje počutje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri