Moška plešavost in testosteron

“Na pomoč – mojemu fantu močno izpadajo lasje.”

9. 3. 2010

Krivi so hormoni!

Verjetno gre za tegobo, ki ni povezana z ničimer drugim kot z moškimi hormoni:

“Če lasje izpadajo predvsem v čelnem predelu in na temenu, je to t. i. moška plešavost. Pogosto je dedna, povzroča jo moški spolni hormon testosteron. Možno jo je malce omejiti z zdravili, ki jih predpiše zdravnik in zavirajo moški spolni hormon – testosteron," pravi asist. mag. Nena Kopčavar Guček, dr. med., spec. spl. med., in dodaja:

“Imajo nekatere stranske učinke, o katerih se je pametno pogovoriti z zdravnikom pred začetkom jemanja zdravil."

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri