Te PMS spravlja ob pamet?

Pozabi na predmenstrualne stranske učinke in jih odvrzi z le nekaj PMS navadami. Bodi dosledna!

4. 7. 2011

Noro hrepenenje po hrani.

Hormonske spremembe lahko okrepijo željo po soli, sladkorju in maščobi, a če ješ manjše obroke kompleksnih ogljikovih hidratov (humus s korenčki; arašidovo maslo s polnozrnatim kruhom) na vsake štiri ure, nevzdržno željo lahko obdržiš pod nadzorom.

Zoprne spremembe razpoloženja.

Zberi se in telovadi, tudi če vsaj 20 minut. Če se prepotiš in poženeš srce, proizvedeš naval energije,
ki bo trajal kar nekaj ur. Nekaj namigov za dvig razpoloženja: zumba, aerobika, ples, rolanje, tek, kolesarjenje.

Nepričakovani napadi joka.

Še enkrat – v predmenstrualnem času črtaj ves alkohol (na zabavo prinesi otroški šampanjec in PMS-razpoloženje spremeni v nagajivo zabavno) in se omeji na eno skodelico kave na dan. Z brzdanjem pitja kofeina in alkohola boš obrzdala tudi solzice.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri