Preženi nadležni PMS!

Si vedela, da obstaja več vrst PMS-ja? Vemo, kako preprečiš vsako izmed njih.

7. 12. 2013

Je tvoj problem ...

  • Nihanje razpoloženja, utrujenost, slaba volja

Možno je, da imaš v krvi premalo kisika, zato poskrbi, da se boš več gibala, zelo učinkovite pa so tudi dihalne vaje.

  • Depresija, jok, osamljenost

Tudi tokrat ti priporočamo telovadbo, ki pospeši sproščanje hormonov sreče. Pri tem ti lahko pomaga tudi prava hrana, kot so na primer nemastni jogurt, piščanec in puran ter grah. V velikem loku se izogni alkoholu, ki v takšnem primeru samo še poglobi depresijo.

  • Lakota, nespečnost, vzkipljivost

Namesto da se zvečer naješ in imaš potem še slabo vest, si vnaprej pripravi šest majhnih obrokov – po možnosti brez sladkarij. Dan zaključi z nekaj vajami joge.

  • Diareja, krči, vrtoglavica

V takih primerih poskusi pojesti zajtrk, bogat z vlakninami, in čez dan popiti veliko tekočine, najboljša je voda. Če so krči (pre)hudi, prosi ginekologa, naj ti predpiše protibolečinske tablete.

Napihnjenost, občutljive prsi, glavobol

Izogibaj se soli in živilom, ki jo vsebujejo (prigrizki, pripravljene juhe itd.), raje ugrizni v sadje ali zelenjavo. Tudi telovadba, pri kateri se (s)potiš, pomaga.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri