Krvavenje tam spodaj

Kot da pet dni rdeče barve ni dovolj. A madeži, ki niso povezani z menstruacijo, imajo lahko več vzrokov.

Krvavenje tam spodaj (foto: Tamara Schlesinger, Fabio Heizenreder, Jesus Ayala/Studio D) Tamara Schlesinger, Fabio Heizenreder, Jesus Ayala/Studio D
22. 2. 2012

Pravkar si začela jemati tabletko

Pogosto traja nekaj mesecev, preden se tvoje telo navadi na umetne hormone, kar lahko povzroči zmerne madeže na spodnjicah med časom prilagajanja.

“Temu se včasih lahko izogneš, če prvič tabletke ne začneš uporabljati 1. dan ciklusa, temveč počakaš do 3. ali 4. dneva ciklusa. S tem ne zmanjšaš zaščite, omogočiš pa, da se maternična sluznica dobro izlušči, in tega procesa z dovajanjem umetnih hormonov ne zmotiš,” svetuje ginekolog in porodničar mag. Stanko Pušenjak, dr. med.

Ovuliraš

Krvaviš lahko tudi v času okrog ovulacije – zoprno je, a povsem normalno. Zaskrbljujoče je le, če se krvavenje po enem ali dveh dneh ne ustavi – v tem primeru obišči oziroma pokliči ginekologa.

Imaš klamidijo

Če opaziš kapljice krvi na spodnjicah ali med uriniranjem, bo ginekolog preveril, ali krvaviš zaradi klamidije – če si se nalezla te spolno prenosljive bolezni, boš dobila zdravila, ki bodo okužbo odpravila, preden se poveča tveganje, da bi povzročila trajno škodo z neplodnostjo.

Besedilo: Petra Arula, za strokovni pregled članka se zahvaljujemo mag. Stanku Pušenjaku, dr. med., ginekologu in porodničarju

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri