Med vadbo poskrbi za hidracijo telesa!

 

Še zlasti tisti, ki se ukvarjate s športom, bi se morali zavedati pomena zadostne in zdrave hidracije vašega telesa.

1. 9. 2009

 

Sploh v tem poletnem času moramo biti še posebej pozorni na dodatno hidracijo, saj naše telo izgublja še več vode kot sicer. V nadaljevanju ti zato predstavljamo nekaj koristnih napotkov, s pomočjo katerih boš hitreje in predvsem na bolj zdrav način prišel do boljših rezultatov:

 

  • 1. Piti moraš že čez dan, nato pa spij 15 – 20 minut pred treningom obvezno še 2-4 dcl tekočine.
  • 2. Med telesno aktivnostjo imej pijačo vselej na voljo.
  • 3. V vroči in vlažni klimi morate med aktivnostjo spiti približno 1 liter tekočine na uro oziroma 2,5 dcl vsakih petnajst minut.
  • 4. Med telesno aktivnostjo bi morali nadomestiti od 70 – 90 % izgubljene tekočine.
  • 5. Izgubljeno tekočino, vitamine in minerale začnite nadomeščati takoj po telesni aktivnosti.

 

Na srečo je Fructal nedavno predstavil Frutiq, novo kategorijo pijač - 'sadje z vodo'. Prehrambena vrednost Frutiqa izhaja samo iz sadja, v katerem so prisotni naravni sladkorji (glukoza, fruktoza, saharoza). 15 oz. 18-odstotni sadni delež pa Frutiqu poleg okusa prinaša še vitamine in minerale (natrij, kalij, kalcij, magnezij fosfor) v sledovih. Poleg tega Frutiq ne vsebuje dodanega sladkorja, konzervansov, umetnih arom, barvil ali sladil.

In še en ekstra nasvet: ko začutiš žejo, si do neke mere že dehidriran, zato svoje telo napolni s Frutiqom še pred športno aktivnostjo.

Za več koristnih informacij pa klikni na spodnji povezavi:

www.frutiq.si

www.facebook.com

Oglasno sporočilo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri