Kratek trening (potrebuješ le 7 minut!) za ožji pas

Ozek pas je nekaj, k čemur teži večina žensk. Na prvi pogled se zdi, da je slednje težko doseči, a temu ni tako!

Kratek trening (potrebuješ le 7 minut!) za ožji pas (foto: Profimedia) Profimedia
28. 2. 2017

Ozek pas je skupek genov, prehrane in vadbe. Medtem ko res ne moremo storiti veliko proti genetiki, pa lahko vendar nekoliko izboljšamo našo prehrano in redno telesno vadbo uvrstimo na naš dnevni urnik.

Za trening, ki smo ga odkrili na spletni strani skinnyms.com, potrebuješ le 7 minut dnevno. Če ga boš izvajala redno, boš okrepila svoje jedrne mišice in definirala predel okoli pasu.

Vadbo sestavlja sedem korakov (beri: različnih vaj), ki jih moraš izvajati brez prekinitve. Trening lahko izvajaš v telovadnici ali kar v tvoji domači udobni dnevni sobi.

Da bo rezultat popoln, pa te vabimo, da nekoliko spremeniš tudi prehranjevalne navade.

Upoštevaj spodnje točke v spremembni prehranjevalnih navad in rezultati bodo presunljivi!

1. Popij najmanj 8 kozarcev vode na dan

Pitje zadostnih količin vode ti bo pomagalo odplakniti toksine iz telesa in odpraviti napihnjenost. Poleg tega pa bo hidracija pripomogla k ohranjanju tvoje kože čiste, občutek lakote pa bo manj izrazit.

2. Reci 'NE' sladkanim pijačam

Ne le da sladkane pijače širijo tvoj obseg pasu, znanost potrjuje, da povzročajo tudi željo po (še več) sladkem.

3. Prekini ali omeji vnos mlečnih izdelkov

Telo se precej namuči pri razgradnji laktoze. In to je tudi razlog, zakaj lahko mlečni izdelki povzročijo napenjanje in razdražen želodec. Preizkusi omejiti vnos mlečnih izdelkov, kot so sir, smetana, jogurti, …

To je vse, kar moraš narediti oz. spremeniti. Sledi zgoraj naštetim trem smernicam in na ta način izpopolni vadbo. Tako boš korak bližje ožjemu pasu okoli trebuha.

Kaj potrebuješ za trening?

Števec in podlogo za vadbo.

Načrt treninga za ozek pas

Spodnjih šest vaj izvajaj vsako po 1 minuto neprekinjeno. Pravilno izvajanje vaj za ozek pas (kot kažejo videoposnetki) te bo obranilo pred morebitnimi poškodbami in zagotovilo najboljši možen rezultat.

1. Plezanje na goro

 2. Ruski twist

 3. Dviganje nog

 4. Dotik prstov nog

 

5. Dvig nog leže izmenično

 

6. Modificirana deska

Preberi še: Veš? Če se grdo držiš, tvoj trebuh izgleda večji! To so top vaje za izboljšanje drže

Priporočamo tudi: Fenomenalno: Poglej, za kaj vse je uporabna SODA BIKARBONA!

Poglej še: Privošči si razstrupljanje in čiščenje telesa (jedilnik+vaje)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri