Kostanj za popoln jesenski užitek!

Kostanj je nekoč veljal le za priboljšek revežev, ki so iz njega izdelovali moko, danes pa je cenjena specialiteta, ki jo v svoje kulinarične stvaritve pogosto vključujejo tudi vrhunski kuharji.

21. 10. 2014

Med jesenskim sprehodom po mestu boš le težko kar tako šla mimo stojnice s pečenim kostanjem, ki s svojim prijetnim vonjem vabi k slastnemu prigrizku.

Res je najbolj priljubljen pečen, toda čedalje bolj priljubljen je tudi v jesenski kuhinji ob martinovi goski, v juhah, pirejih in sladicah.

Kostanj vsebuje dvakrat toliko škroba kot krompir. Ker se škrob med kuhanjem spremeni v sladkor, je kostanj odličen tudi karameliziran. Dodaš ga lahko dušenemu rdečemu zelju ter nadevom za gosi in race.

Iz kuhanega in pretlačenega lahko pripraviš okusne juhe ali pa sladke kostanjeve kreme.

Kostanjevo moko pa uporabljamo tudi za pripravo peciva in jo lahko mešamo s pšenično.

Užij ga v manjših količinah!

Kostanj je skratka resnično pravi jesenski užitek, saj se pod trdo lupino skrivajo številne hranilne snovi (vsebujejo fosfor, kalij, magnezij in folno kislino ter vitamina B in C) in čudovit okus, žal pa se gre tudi zavedati, da je kostanj precej bogat tudi s kalorijami:

  • 100 g pečenega kostanja ima približno 245 kcal, kuhanega pa 170 kcal.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri