Joga položaji za boljše razpoloženje in dosego ciljev

V zraku je popoln vonj po jeseni in na trenutke veter prinese občutek, da je v življenju možno vse. Spodnji joga položaji bodo dvignili vaše razpoloženje in vam pomagali doseči zastavljene cilje.

Joga položaji za boljše razpoloženje in dosego ciljev (foto: Profimedia) Profimedia
17. 10. 2016

Joga položaji za boljše razpoloženje in dosego ciljev:

Tadasana

Stojiš v pokončni drži. Tvoja stopala naj bodo v širini bokov. Bodi pozorna na to, da so ramena popolnoma sproščena. Sprosti telo z globokim vdihom. Nato sproščujoče izdihni skozi usta. Težo enakomerno porazdeli na obe stopali. Prsti na nogah naj bodo sproščeni in narahlo razprti. Poskusi občutiti močno povezavo s tlemi ali podlogo. Zapri oči. Sklenjene roke pelji do prsnega koša. Dihaj.

Položaj tadasana krepi stabilnost, voljo do življenja, življenjsko moč, varnost in sposobnost preživetja.

Utkatasana

Izhajaj iz prejšnjega položaja. Vzravnana si. Roke so sproščene ob telesu. Ob izdihu pokrči noge v predelu kolen in iztegni roke nad glavo. Pazi, da niso kolena preveč pokrčena, zadnjica naj bo močno stisnjena in naj ne uhaja nazaj. Medenica mora biti v nevtralnem položaju. V položaju vztrajaj nekaj vdihov in izdihov, nato ob zadnjem izdihu iztegni noge.

Položaj bo krepi tvojo zadnjico, noge in hrbet. Dober pa je tudi za razvijanje samozavesti.

Vrikasana

Stojiš zravnano. Teža je enakomerno porazdeljena. Tvoj dih je umirjen. Začni prenašati težo telesa na levo nogo. Pokrči desno nogo v kolenu in položi desno stopalo na notranjo stran levega stegna. Če ti ravnotežje ne povzroča posebnih preglavic, iztegni roki nad glavo in sprosti vrat ter ramena. Dihaj.

Nato vajo ponovi še z drugo nogo.

Položaj uri tvoje ravnotežje, ravno tako pomaga pri samozavesti in umirja telo.

Balasana

Usedi se na pete. Dlani ležijo na stegnih, hrbet je zravnan. Vdihni. Roke dvigni nad glavno. Izdihni. Skloni se tako, da se s čelom dotakneš tal. Dihaj čim bolj globoko. V položaju vztrajaj dokler se počutiš prijetno. Nato se vrni v začetni položaj.

Položaj ima številne pozitivne učinke. Povečuje zbranost, pomaga izboljšati spomin, deluje pomirjujoče. Blaži težave v spodnjem delu trebušne votline.

Savasana

Lezi na hrbet in iztegni noge. Ramena so sproščena, roke položi ob telo, dlani obrni navzgor. Oči zapri. Z dihanjem postopoma sproščaj napetosti v posameznih delih telesa. Predstavljaj si, da si se zlila s podlago. V tem položaju počivaj tako dolgo kot želiš oziroma dokler ne občutiš popolne sproščenosti.

Položaj povečuje zbranost, krepi spomin, pomirja, lajša težave z nespečnostjo in odpravlja težave v spodnjem delu trebuha.

Preberi še: 

Priporočamo tudi:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri