Hitri nasveti za krepitev imunskega sistema

Slabo vreme in krajši dan zmanjšujeta naš optimizem in dobro voljo pa tudi voljo po gibanju. Pomanjkanje sonca pa izdatno vpliva na primanjkljaj vitamina D v našem telesu, ki je pomemben za krepak imunski sistem.

7. 1. 2012

1. Vsak dan pojej čim več sadja in zelenjave ali pa si pripravi sveže iztisnjene sokove. Idealna izbira? Razvoj virusov zavirajo ananas, borovnice, breskve, brusnice, črni ribez, grenivke, grozdje, gobe šitake, ingver, jabolka, jagode, maline, ječmen, kava, kosmulje, koleraba, limone, žajbelj in meta.

2. S probiotiki poskrbi za zdravo črevesno floro, ki je temelj trdnega imunskega sistema.

3. Zjutraj na tešče spij matični mleček, ki zaradi vitaminov, mineralov, aminokislin in drugih snovi krepi imunski sistem.

4. Česen deluje protivnetno in spodbuja imunost.

5. Gibaj se: privošči si vsaj pol ure hoje na dan.

6. Za dobro počutje potrebuješ približno osem ur kakovostnega spanja.

7. Ginseng ali ženšen pomaga v boju proti utrujenosti in izčrpanosti, krepi imunski sistem ter izboljšuje telesno vzdržljivost in kognitivne sposobnosti.

8. Alge, ki vsebujejo veliko beljakovin, esencialne aminokisline, klorofil, minerale in vitamine ter nenasičene maščobne kisline, pomagajo pri preganjanju utrujenosti.

9. Tudi smeh in dobro razpoloženje krepita imunski sistem.

10. Ob poslušanju glasbe, ki ti prija, boš prav tako spodbudila tvorjenje količine protiteles v telesu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri