Estée Lauder Companies’ 2011 Breast Cancer Awareness kampanja poziva k dejanjem

“Združeni. Povežimo se. Komunicirajmo. Premagajmo. Za prihodnost brez raka dojk.”

Estée Lauder Companies’ 2011 Breast Cancer Awareness kampanja poziva  k dejanjem (foto: promocijski material) promocijski material
26. 9. 2011 | Promocijsko sporočilo

Estée Lauder Companies s ponosom oznanjajo začetek letošnje globalne kampanje za boj proti raku dojk Global Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign 2011, ki se ji že četrto leto pridružujemo tudi v Sloveniji.

Podjetje Medicopharmacija d.o.o., ki v Sloveniji zastopa blagovne znamke skupine Estée Lauder Companies skupaj s partnerji: Maxi, parfumerije Beautique in Limoni, drogerije Mueller, sredstva od prodaje BCA izdelkov donira slovenskemu združenju Europa Donna.

Kampanja Estée Lauder Companies’ Breast Cancer Awareness 2011

Mrs. Evelyn H. Lauder, Senior Corporate Vice President of The Estée Lauder Companies in sokreatorka Pink Ribbon-roza pentlje, o novem konceptu kampanje:

“Združeni. Povežimo se. Komunicirajmo. Premagajmo. Za prihodnost brez raka dojk,” je nadgradnja teme BCA kampanje 2010, “Povežimo se. Komunicirajmo. Premagajmo. Preprečimo rak dojke pri vsaki ženski posebej.”

Nova globalna kampanja poudarja moč milijonov ljudi združenih po vsem svetu, ki v en glas širijo za vse pomembno sporočilo o zdravju dojk in dejstvu, da zgodnje odkritje rešuje življenja.

Novo močno in navdihujočo kampanjo 2011 sta že drugo leto zapored zasnovala James Gager, Senior Vice President, Group Creative Director of M•A•C, La Mer, Jo Malone Worldwide in Antonio Lakis, Vice President of M•A•C Design. Fotografijo je tudi letos posnel svetovno znani fotograf Michael Thompson.

Globalna BCA kampanja presega meje kultur in etničnih skupin in poudarja kolektivno moč sozvočnega delovanja: Povežimo se  z vsemi, ki jih poznamo, Komunicirajmo o pomembnosti zdravja dojk in zgodnjega odkritja in tako Premagajmo to bolezen za prihodnost brez raka dojk.

Kratka zgodovina kampanje Estée Lauder Companies’ Breast Cancer Awareness

Leta 1989 se je Evelyn H. Lauder pridružila odboru Centra za rak Memorial Sloan-Kettering v New York City-u, kjer je vodila zbiranje sredstev za razvoj prvega diagnostičnega centra in celovite obravnave dojk, kjer bi se do podrobnosti posvečali vsem bolnikovim željam in potrebam.

Evelyn H. Lauder Breast Center v centru Memorial Sloan-Kettering Cancer je ženskam omogočil, da so pod eno streho poskrbele za vse njihove zdravstvene potrebe v zvezi z dojkami. Septembra 2009 se je odprl nov in veliko večji Evelyn H. Lauder Breast Center v New Yorku, ki nudi bolnikom najbolj napredne ambulantne storitve za diagnozo raka, zdravljenja raka dojke in odkrivanje.

Ga. Lauder je spoznala, da je za dvig zavesti o pomenu zdravja dojk potrebno storiti še več kot to. Zavedala se je, da bi s tem, ko bi s sporočilom, da zgodnje odkritje rešuje življenja, dosegli čim več ljudi in s podporo inovativnim kliničnim in translacijskim raziskavam, katerih cilj je najti zdravilo, lahko naredili razliko.

Rodila se je The Pink Ribbon - roza pentlja

Evelyn H. Lauder je spoznala, da ženske po svetu potrebujejo glas, zato je začela s kampanjo ozaveščanja o raku The Estée Lauder Companies' Breast cancer Awareness Campaign.

Leta 1992 je gospa Lauder, skupaj z Alexandro Penney, urednico  SELF Magazine, sooblikovala roza pentljo-Pink Ribbon, ki je postala svetovni simbol zdravja dojk. Roza pentlje so distribuirali na prodajnih mestih Estée Lauder Companies blagovnih znamk. Do danes je bilo tako po vsem svetu razdeljenih več kot 115 milijonov roza pentelj in informativnih brošur o pomembnosti zdravja dojk.

Evelyn Lauder sporoča:

Združeni smo močnejši. Združeni lahko naredimo več. Združeni lahko najdemo zdravilo. Naša kampanja 2011 s svojim pozivom k dejanjem predstavlja pomembnost, da smo ljudje združeni v eno, ko dajemo podporo prijateljem, družini in vsem, ki jih imamo radi in se morajo boriti proti tej strašni bolezni. Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) je l.2008 objavila, da je rak dojke v svetu med prvimi petimi raki, ki povzročajo smrt. Leta 2010je bilo v ZDA več kot 2.5 million takih, ki so preživeli rak dojk in upamo, da se bo ta številka povečevala vse do prihodnosti brez raka dojk. Predstavljajte si, kako neverjeten vpliv imamo lahko na več milijonov žensk in moških po vsem svetu s tem, da širimo sporočilo o pomembnosti zdravja dojk in o tem, da zgodnje odkritje rešuje življenja. Da bi še bolj poudarili dejstvo, da bolezen lahko prizadane tudi moške, smo letos na broško Estée Lauder Jeweled Pink Ribbon Pin dodali modri kamenček, ki predstavlja približno 1% moških v ZDA, ki so zboleli za rakom dojk. Združeni smo močnejši. Združeni lahko naredimo več. Združeni lahko najdemo zdravilo."

Elizabeth Hurley, ambasadorka Estée Lauder in BCA kampanje sporoča:

“Zavedanje in zgodnje odkritje sta skupaj z učinkovitim zbiranjem sredstev za odkritje zdravila ključnega pomnena v uspešnem boju proti tej bolezni. Združeni smo lahko bolj opazni in glasni, lahko rešimo več življenj in zberemo še več sredstev. Prosim povejte vsem, ki jih poznate, naj si vsak mesec redno samopregledujejo dojke, naj po 40.letu redno hodijo na preglede z mamogramom in naj donirajo sredstva za odkritje zdravila. Veselim se prihodnosti brez raka dojk.”

V oktobru 2011 bo BCA kampanja globalno:

  • Dosegla več milijonov ljudi po vsem svetu. Samo v letu 2010 je BCA kampanja dobila več kot 2.5 milijard medijskih objav v več kot 70 državah.
  • Prodajala Pink Ribbon izdelke na prodajnih mestih Estée Lauder Companies blagovnih znamk in z njimi večala osveščenost in zbirala sredstva.
  • Z roza lučmi osvetlila več kot 200 globalnih znamenitosti.
  • V letu 2010 je bila ta akcija zapisana v Guinnessovo knjigo rekordov “Most Landmarks Illuminated for a Cause in 24 Hours”-največ osvetljenih znamenitosti z razlogom v 24-ih urah. Osvetljeno je bilo kar 38 znamenitosti, med njimi Rockefeller Center v NY, ostanke mesta Old City of Jaffa v Izraelzu, Taj Mahal palačo in Tower Hotel v Indiji, Tokyo Tower na Japonskem, Zappeion v Grčiji in mnoge druge. Skupaj pa je bilo od leta 2000, ko se je akcija osvetljevanja začela, osvetljenih že več kot 600 znamenitosti po vsem svetu.
  • Aktivirala mnoge znane osebnosti, politike in druge vplivneže iz celega sveta, ki bodo delovali kot ambasadorji BCA kampanje.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri