Dvodnevna dieta bolj učinkovita od non stop diete!

Najnovejša britanska raziskava je pokazala, da je dvodnevno odrekanje ogljikovim hidratom učinkovitejše kot stroga dieta z rigoroznim štetjem kalorij vse dni v tednu.

22. 12. 2011

V nedavni študiji, ki so jo britanski raziskovalci pred dnevi predstavili na San Antonio Breast Cancer Symposiumu, se je izkazalo, da so ženske, ki so zgolj dva dni v tednu popazile na svojo prehrano in z dnevnega jedilnika striktno črtale ogljikove hidrate, torej:

  • kruh,
  • testenine,
  • krompir
  • in riž,

... ostalih pet dni v tednu pa jedle normalno in brez pretiranih restrikcij, shujšale v povprečju 4 kilograme v 4 mesecih!

Na drugi strani pa je kontrolna skupina žensk, ki se je držala klasičnih, non stop diet (in zaužila maksimalno 1500 kalorij dnevno z mediteransko dieto) v istem obdobju izgubila manj kot 2,5 kilograma.

Še več. Pri ženskah, ki so prakticirale zgolj občasno, dvodnevno dieto, so poleg tega, da so izgubili več kilogramov, opazili tudi boljše post-zdravstvene markerje, med drugim znatno izboljšanje stanj inzulina in leptina.

"Izguba teže in zmanjšanje ravni inzulina je eden ključnih preventivnih ukrepov zoper raka na dojki, kar smo doslej, s klasičnimi dietami, težko dosegli," je povedala vodja raziskave, Michelle Harvie, raziskovalka dietetičarka iz Genesis Prevention centra na University Hospital v South Manchestru.

Seveda bodo tej zagotovo odmevni raziskavi sledile ponovitvene - upamo tudi, da pritrditvene - študije, vsekakor pa lahko že rečemo, da se nam morda obeta mala revolucija v dietni teoriji (in slej ko prej praksi).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri