"Ne treniram z utežmi, ker ne želim biti mišičasta" (+ druga zmotna prepričanja o fitnesu)

"Trening z utežmi me bo naredil mišičasto", "Za vidne rezultate se je treba vsak dan po 5 ur potiti v fitnesu", "Če telovadim, ne rabim paziti na prehrano" in še več takšnih 'cvetk' si že zagotovo slišala. Naj ti povemo, da nič od tega ni res in da se prava resnica skriva v tem članku, ki ga moraš nujno prebrati, če si (ali pa še boš) športno aktivna.

"Ne treniram z utežmi, ker ne želim biti mišičasta" (+ druga zmotna prepričanja o fitnesu) (foto: Profimedia) Profimedia
23. 4. 2017

Danes že verjetno vsaka druga oseba, ki jo poznaš, hodi v fitnes, se ukvarja z jogo, teče ali dela kaj podobnega. V svetu fitnesa predvsem pri začetnikih (veliko krat pa tudi "izkušenih") veljajo neka pravila, ki so bolj kot ne MITI.

Zagotovo si že slišala, da če te drugi dan bolijo mišice kot nore, si naredila super trening, kajne? Če ne to, pa so te fotografije na Instagramu prepričale, da če boš telovadila z utežmi, boš izgledala kot ženska različica hulka – čeprav je za takšno postavo (ki je za nekatere ideal, za druge vse prej kot to) potrebnih kar nekaj let težkega garanja.

Na Bright Side so odlično povzeli 10 najpogostejših mitov o fitnesu:

MIT #1: Trening je učinkovit, če te po njem bolijo vse mišice (tj. se komaj premikaš).

RESNICA #1: Bolečino povzročijo mikro poškodbe mišičnih vlaken.

MIT #2: Raztezanje pomaga pri zmanjšanju bolečine v mišicah.

RESNICA #2: Raztezanje je potrebno za sproščanje mišic.

MIT #3: Daljši kot je trening, boljši bodo rezultati.

RESNICA #3: Najbolj pomembno pri treningu je njegova kvaliteta in ne trajanje.

MIT #4: Treninat moraš tako pogosto, kolikor gre (tj. vsak dan).

RESNICA #4: Počitki med treningi morajo skupno znašati od 2–3 dni (recimo 2x na teden).

MIT #5: Trening za moč (z utežmi) naredijo ženske mišičaste.

RESNICA #5: Trening za moč naredi žensko telo bolj fit, učvrščeno in lepo oblikovano.

MIT #6: Če telovadiš, prehrana ni pomembna.

RESNICA #6: Dobre rezultate lahko dosežeš le, če ješ zdravo hrano (občasne pregrehe so seveda dovoljene ;)).

MIT #7: Nošenje neoprena med treningom pomaga pri kurjenju maščobe.

RESNICA #7: "Učinek toplogrednih plinov" lahko škodi tvojemu zdravju.

MIT #8: Načrt za trening moje prijateljice bo tudi meni pomagal pri izgubi kilogramov.

RESNICA #8: Načrti treningov morajo biti prilagojeni vsakemu posamezniku.

MIT #9: Tehtnica je pokazatelj rezultata, ki si ga dosegla s telovadbo.

RESNICA #9: Uporaba merilnega traku je najboljši način za spremljanje napredka.

MIT #10: Na začetku boš izgubila maščobo na tistih delih, ki jih boš najbolj trenirala (ponavadi so to tisti najbolj "trmasti" deli telesa – trebuh in zadnjica).

RESNICA #10: Maščobo izgubljamo po vsem telesu enakomerno, tudi tam, kjer pretirano ne posvečamo pozornosti.

Pripravila: Nika Švajncer

Preberi še: Skrivnost hude postave Jennifer Aniston? Fantastična dieta 5:2! Poglej, kako topi kilograme ali pa Ali lahko trebušnjaki škodujejo zdravju?

Priporočamo tudi: Tako SLABO! hitre diete vplivajo na izgubo kilogramov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri