Vzburjajoče telesno doživetje: 5 čutnih masaž za oba

To romantično drgnjenje bo všeč obema. Navdihnjeno z najbolj obiskano spa-ponudbo je prilagojeno tako, da ga lahko izvajata doma. Vzelo vama bo le deset minut, če pa si lahko privoščita več časa, sledita postopkom drugemu za drugim.  Takšno vzburjajoče telesno doživetje od pet do glave lahko spodbudi srečen konec...

Vzburjajoče telesno doživetje od pet do glave lahko spodbudi srečen konec... (foto: Eric Ray Davidson, Alex Štokelj) Eric Ray Davidson, Alex Štokelj
21. 2. 2012

1. Prsi

Fantje se vedno radi posvečajo prsim – doma tvojim, v telovadnici pa svojim, zato bo ta masaža odličen uvod.

Trendni SPA-tretma

Akupresura

S pritiskom nadoločene točke sprostimo napetost – to je idealno za to področje, saj bi ga klasično drgnjenje po dlačicah lahko cukalo, za tvoj predel pa bi bilo lahko preveč boleče.

Desetminutni prijem

Konice prstov položi drugo ob drugo na sredino njegovih prsi in čvrsto pritisni. Dvigni roke, premakni jih 10 cm navzdol in ponovi. Nadaljuj po vsem pre­delu prsi in tudi nekoliko navzven. Dovoli, da ponovi to tudi on, vendar naj pritiska le na predele, pod katerimi se čutijo kosti, in ne neposredno na prsi.

2. Lasišče in obraz

V stresu radi gubamo čelo in stiskamo obrvi. K napetosti glave pripomore tudi hladen zimski zrak, ki lahko vpliva na zaprtost sinusnih poti.

Trendni SPA-tretma

Uravnoteženje čaker

Ta tretma, hibrid med reikijem (tehnike obdelavez energijo) in klasično masažo obraza, je lahko tudi protibolečinsko sredstvo proti glavobolu.

Desetminutni prijem

V dlaneh podrgni nekaj vlažilnega in nemastnega losijona, nato pa mu s krožnimi gibi zmasiraj sence in šesto čakro (tretje oko ali področje med njegovima obrvema). Pritiskaj srednje močno in vsaj z dvema prstoma (npr. kazalcem in sredincem), sicer občutek ni prijeten. Še bolj se bo sprostil, če prsta vlečeš od korena nosu navzven po  robu kostne linije pod in nad očmi.

3. Ramena in vrat

Na njih visi vsa teža tvoje glave in življenja, še posebej pa se zategnejo ob sklanjanju nad tipkovnico ali pametnim telefonom.

Trendni SPA-tretma

Športna masaža

To tarčno gnetenje so razvili, da bi pomagali pri hitrejšem okrevanju športnikov.

Desetminutni prijem

Zatilje oz. mesto, kjer se tvoja lobanja sreča z vratom, nosi vso težo tvoje glave. Najbolje to območje sprostiš, če s palcem pritisneš na njegov rob (nekoliko pod začetkom lasišča) in se ob njem pomikaš s krožnimi gibi. Še eno kritično mesto je predel, kjer se stikajo rame in vrat. Če te tokrat prvi masira on, se postavi predenj, tako da te lahko zgrabi od zadaj z dlanmi oz. vsemi prsti. Meso oz. mišice naj stisne za nekaj sekund, nato sprosti in spet stisne. Palci naj bodo pri tem ob kazalcih, da niso zarinjeni vate. Nato mu enak tatretma ponudi tudi ti – lahko sta pri tem kar pod prho.

4. Stopala in noge

Petke, telovadba, vožnja avtomobila – veliko vsako­dnevnih opravil in navad obremenjuje drobne mišice v nogah in stopalih.

Trendni SPA-tretma

Watsu hidroterapija

Ta vključuje sedenje v bazenu ali kadi, kar sprosti mišice, da jih je lažje obdelati.

Desetminutni prijem

Skočita v kad ali pa se obrnjena drug proti drugemu usedita na tla tuš kabine. Prosi ga, naj s palci riše kroge na tvojih podplatih, od pete do prstov (čvrstejši pritisk prepreči, da bi te žgečkalo). Nato naj z obema rokama objame vrh meč in počasi drsi s palcema ob straneh piščali. Ko se prebija nazaj proti kolenu, naj s preostalimi štirimi prsti ustvari globlje kroge v mišicah (torej mečih). Preden vrneš uslugo, mu na noge nanesi oljno milo za prhanje: učinkovalo bo kot lubrikant in preprečilo, da bi mu izpulila vse dlake.

5. Hrbet

Z razlogom se večina profesionalnih masaž ukvarja s hrbtom: to je center našega bremena in napetosti, še posebej če večino dneva presedimo sklonjeni nad mizo.

Trendni SPA-tretma

Tajska masaža

Vključuje pozitivne učinke raztezanja (podobnega kot pri začetni jogi) in telesnega kontakta partnerja, ki pomaga pri sprostitvi.

Desetminutni prijem

Raztezanje najbolje učinkuje, ko so mišice ogrete, zato naj ti za začetek segreje mišice in telo z dolgimi čvrstimi potegi čez celoten hrbet. Nato se s prekrižanimi nogami usedi predenj tako, da mu kažeš hrbet. Naj bose noge položi na sredino tvojega hrbta, pri tem pa naj te drži za zapestja in ti počasi dvigne roke. Ko se bo nagnil nekoliko nazaj in pri tem poskusil stegniti noge, se bodo mišice na tvojem hrbtu in rokah nežno raztegnile.

Priredila: Nika Veger, fotografije: Eric Ray Davidson, Alex Štokelj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri