Pomlad in prebujeni hormončki na Ona-On.com ;)

Spomladansko vreme nas ni le potegnilo v naravo, pač pa so hormončki znatno poskočili tudi na največjem spoznavnem portalu Ona-On.com, kjer te dni beležijo rekordno število sočasnih uporabnikov, pri zdaj že več kot 70.000 mesečno aktivnih iskalcih partnerja!

Pomlad in prebujeni hormončki na Ona-On.com ;) (foto: profimedia) profimedia
20. 3. 2014 | Promocijsko sporočilo

Poleg tega so fantje in dekleta v podjetju VenetiCOM, kjer razvijajo Ona-On.com, čez zimo pošteno zavihali rokave in objavili številne nove storitve na spletni in mobilni različici portala.

Najhitreje do zmenka in pravega partnerja na ona-on.com, več kot 10.000 parov od 2001 do danes!

Vsi, ki bi želeli novosti preizkusiti, lahko izkoristite 50% spomladanski popust na izbrane članarine, ki ga izkoristite s promo kodo: »Pomlad2014« do vključno 31.5.2014, ali pa kliknete na eno izmed spodnjih povezav:

Z direktorjem portala, Luko Kogovškom, smo se pogovarjali o novostih in načrtih do konca leta. Kaj je torej novega?

Namig, brez strahu pred košarico

Olajšano navezovanje prvega stika, brez strahu pred košarico ;)

»Glavna ovira pri spoznavanju v živo je strah pred zavrnitvijo in pa tradicionalna zadržanost deklet na spletu«, pravi Kogovšek. Uporabniki imajo odslej na voljo »všečkanje« prilagojeno spolu, kar pomeni, da fant lahko dekletu preprosto pove, da mu je všeč, dekle pa zgolj namigne, da jo fant lahko kontaktira (»Nisi napačen, lahko mi pišeš«), podobno kot deluje pri fizičnem spoznavanju »spogledovanje«. Dekleta odslej pridno »žmigajo« in delijo namige za prvi stik, fantje pa - seveda akcija!

Vzpostavitev prvega stika prek komentiranja slik

Dodali so možnost prvega stika prek komentiranja slik uporabnikov, kar zelo pripomore, da je komunikacija spontana in kontekstualna (npr.: »Uf, kaj dobrega kuhaš na tej sliki?«), ne pa umetna in vsiljiva (npr.: »Joj, kako si mi všeč!«).

Obogateni pogovori z darili, video-posnetki in darilci!

Dodali pa so tudi multimedijo - pripenjanje slik, glasbenih video-voščilnic in daril k pogovorom, s čimer lahko vsi zelo obogatijo svoje osvajalske poskuse in se kreativno izrazijo. Vse skupaj je postalo zelo spontano in zabavno, kar se odraža v skorajda 100% povečanju obsega pogovorov na ona-on.com.

Brezplačni avdio in video pogovori pred zmenkom v živo!

»Temeljni problem pri spletnih zmenkih je, ali je oseba na drugi strani res to za kar se izdaja, in ali naj torej grem na zmenek v živo s to osebo«, pove Kogovšek ter dodaja: »Številni poskusi so razkrili, da je edini pravi odgovor na to vprašanje avdio/video klepet, kjer se lahko uporabnika res začutita in dokončno ugotovita ali bi se bosta srečala v živo, oz ali bosta izmenjala kontaktne in druge osebne podatke«.

Storitev avdio/video pogovorov, ki je še v Beta fazi (hroščata) postaja pravcati hit, dekleta na primer pravijo, da: »zdaj lahko začutim humor, gestikulacije in kemijo osebe, in grem na zmenek le z zares obetavnimi kandidati«.

Zaenkrat še v Beti, avdio-video pogovori

Hitri dogovori za zmenke v živo (»Si za drink?«)

Pomembno je, da ona-on.com omogoči uporabnikom, da se čim prej srečajo v živo! Po zgledu tujih portalov smo dodali enostavno dogovarjanje za Zmenke v živo na način: Si za drink? »DA, NE, MOGOČE«, kjer na zabaven način, brez strahu pred zavrnitvijo, poskusijo srečo pri izbranki ali izbrancu na drugi strani.

Pravkar dodajamo tudi predloge za tipe zmenkov, lokacije zmenkov in podobno, kar bo še poenostavilo dogovarjanje za zmenke v živo, ki so osrednji namen ona-on.com

Povabilo na zmenek v obliki igre!

Rekordna uporaba ona-on.com in vroči pomladni popusti -50%!

»Zares noro, te dni prvič beležimo nad 2.000 sočasnih uporabnikov ob večerih, ko je največ obiska, po 12 letih od ustanovitve ona-on.com, kar zagotovo kaže da delamo v pravi smeri« , je zadovoljen Kogovšek.

Vsi, ki bi želeli novosti preizkusiti, lahko izkoristite 50% spomladanski popust na izbrane članarine, ki ga izkoristite s promo kodo: »Pomlad2014« do vključno 31.5.2014, ali pa kliknete na eno izmed spodnjih povezav:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri